12. lis 2012.

Mini shopping (Trieste, Koper) - part 1

Pozdrav svima :)

Evo mog najavljenog teksta o mini shoppingu u Italiji i Sloveniji. Kao što sam napisala u postu o mom putu u Pulu (klik), "šopingirala" sam sa svojim momkom (on je iz Pule, ja iz Rijeke), a na put smo išli iz Pule.

U 90-tim sam u periodu od nekoliko godina često išla u kupovinu s roditeljima u Trst i Palmanovu. Kupovala se i hrana i odjeća i stvari za kuću (stol i stolice npr.). Nakon dosta godina počela sam ponovo odlaziti u Trst s prijateljicom otprilike svakih tri mjeseca i tako već dvije godine. Momak je zadnji put bio u Trstu prije deset godina. I upustili smo se skupa u taj poduhvat :D.

Ovo je karta puta kojim idemo iz Rijeke:


Idemo riječkom zaobilaznicom prema autoputu koji vozi prema graničnom prijelazu Rupa. Autoputom se vozimo do presijecanja sa starom cestom, tu je moguć silazak s autoputa i s njega silazimo na cestu 8/E61. Cestarina je 7 kn (nešto manje od 1 eura), ako nije poskupila. Vozimo se još malo po staroj cesti prema Šapjanama i dalje prema naselju Pasjak i graničnom prijelazu. Putujemo ravno kroz Sloveniju cestom 7/E61 prema Kozini (granica s Italijom). Ne skrećemo nigdje s te ceste i njome nastavljamo dalje prema Krvanom Potoku. U Italiji ta cesta prelazi u SS14/E61 i njome ulazimo u Trst na zapadni dio, tj. sjeverni, ako ćemo ispravno po karti :) i odmah smo u centru.

S prijateljicom sam išla ovako kako sam napisala. U Trst dolazimo do željezničkog kolodvora, tamo se parkiravamo i vrtimo se samo po tom dijelu, svega nekoliko blokova zgrada. Uvijek krećemo oko 6 h iz Rijeke, a u Trstu smo malo nakon 7. Najprije odlazimo do Mirele, trgovine s jeftinim krpama. Oni rade od 6 sati (do 18 h), a tako rano nema pretjerane gužve (ok, za moje pojmove ima, ali to je najbolje što se može dobiti). Tamo si volim kupiti tanke majice za ljeto/proljeće i tanke trenirka hlače, najčešće, za svega nekoliko eura. Imam solidan broj komada iz Mirele, majica, hlača, pidžamu, čarape, jaknu.. Mogu pisati i o kvaliteti te odjeće ako nekog zanima. Samo mi napišite u komentaru.
Nakon Mirele se malo vrtimo između zgrada preko puta Mirele. Tamo ima puno "Kineza" gdje se može upecati koja sitnica. Npr. ja si često uzmem pamučnih gaćica. Nisu nešto superkvalitetne, ali za te novce su super. Najjeftinije se mogu naći za 1 euro/komad. Ako vidite po 1,50 euro radije odite u još koji dućan jer cijene variraju. Stavit ću sliku da vidite o kakvim gaćicama pričam. Imaju velik izbor.
Zatim idemo do Pama (trgovina namirnicama, tzv. špeža) preko puta željezničkog kolodvora. Kad s tim završimo odlazimo iz Trsta istim putem. Na uzbrdici koja vodi van centra stajemo u trgovini Despar i tamo kupujemo ako imaju neku dobru akciju. Nakon toga pozdravljamo Italiju i stajemo u Kozini u Tušu i uglavnom tamo kupujemo sir Trapist jer je kod njih oko 38 kn/kg - pakirano za Tuš. Većinu sada spomenutih trgovina moći ćete vidjeti locirane na karti u nastavku.

Momak i ja smo imali mali problem oko rješenja kako da izbjegnemo autoput koji ide iz Kopra prema Italiji. Proučavali smo nekoliko karti i nismo uspjeli vidjeti kako ga izbjeći. Nismo željeli riskirati jer zeznuti se može skupo doći - vinjeta je 15 eura (jedan dan mislim). Također, taj put bi nas odveo na istočni ulaz u Trst, tj. južni po karti. On se praktički ničeg nije sjećao u vezi Trsta, a ja ove dvije godine koliko ponovo idem pa pamtim, pohodim samo jedan mali dio i to na suprotnom kraju. Zaključili smo da ćemo za prvi put zaobići sve to i iz Pule otići na Kozinu i spustiti se u Trst putem koji je meni poznat. Duže je trajao put, ali se nismo izgubili :D.

Ovo je put kojim smo putovali iz Pule:


Vozili smo do Buzeta, a zatim prema Sloveniji na granični prijelaz Sočerga (na karti se ne vidi). U Sloveniji smo vozili cestom 208 prema Gračišću, zatim Kubedu i Loki. Kod Loka smo skrenuli desno na cestu prema Črnom Kalu (također 208), a prije Črnog Kala prateći tu cestu odvojili smo se od 208 i skrenuli na 409. Dalje se put nastavlja po 409 sve do Kozine, a na Kozini je potrebno skrenuti na cestu 7 koja vodi prema Krvavom Potoku i Italiji. I istim putem prema Trstu :).

Za natrag, pak, išli smo opet istim putem na Kozinu i dalje cestom 409 prema Črnom Kalu, ali se nismo vraćali na 208 koja vodi prema prijelazu Sočerga i Buzetu, nego smo nakon Črnog Kala nastavili cestom 409 prema Kopru (prije Kopra su Dekani). Iz Kopra smo slijedili putokaz za Pulu (Pulj), na granični prijelaz Kaštel pa prema Bujama, a zatim smo se uključili na Y i vozili autoputom dio puta dok "džabe" cesta nije postala podnošljivija (sišli prije Limskog zaljeva).

Došli smo u Trst malo prije 13 h i parkirali kod željezničkog kolodvora. Uzeli smo parking na dva sata (1€ po satu). Napravili smo istu turu koju činim i s prijateljicom. Mirela, Kinezi, Pam, Shantal, dućan obućom - svi su radili u to doba, osim Outleta.

Karta s označenim spomenutim dućanima:


Crvene točke su, naravno, dućani, kolodvor i parking :D.

1. željeznički kolodvor - tamo ima sasvim dobar besplatan wc.
2. Pam - supermarket. Nije nešto velik, otprilike kao naš srednji Konzum.
3. parking
4. dva-tri kineska dućana koje pamtim (u jednom od njih kupujem gaćice), a ostali su raštrkani po raznim uličicama.
5. Outlet - ništa nismo kupili, ali sam vidjela lijepe muške Kappa trenirke za 29 eura, čini mi se. Nisam sigurna, ali znam da su bile povoljne.
6. dućan obućom sve po 10 eura - u globalu nije bogzna što, ali nađe se lijepih komada. Prijateljica mi je rekla da svaki tjedan mijenjaju asortiman i da zadnji brojevi, parovi, budu po 1 euro. Nisam takve vidjela.
7. Shantal - trgovina svaštarijama za kuću (ukrasi, posteljina, suđe...), a mislim da ima i pidžama. To drži "naš čovjek" (našeg govornog područja, a odakle je točno nemam pojma :D ) i on radi od ranog jutra.
8. Mirela - spomenuta trgovina u kojoj možete naći jeftinih krpa :).

Došli smo u Mirelu oko pola dva i unutra je bila nesnosna gužva. Tako da nije ni moja prijateljica luda kad inzistira da se tamo bude jako rano.

Nekoliko "fotki" dućana iz Google Earth :)

Outlet


"Sve po 10€" dućan obućom


Mirela


Na kraju smo svratili u Pam i kupili nešto hrane (o tome poslije). Kad smo završili s ovim dijelom, preselili smo auto bliže strogom centru, na rivu. Nas je zadesilo nekakav događaj, šatori, pozornica.. tako da je dobar dio parkinga bio zatvoren. Ne znam do kad je inače dozvoljeno parkiranje, ali sad je bila obavijest da je do 6.10.2012. obavezno maknuti auto s parkinga prije 18 h. Došli smo tamo u 15 h i uzeli si tri sata vremena.

Tamo je bila usidrena ova ogromna krstarica:


Primijetite veličinu u odnosu na zgradu :D. Costa Classica :)


Na idućoj slici možete vidjeti mene pored stupa svjetiljke kako sam nebitna u odnosu na ovo čudo :D.


Kreuli smo prema ulici Corso Italia jer smo tražili Upim, Coin i Coin Outlet. Putem sam uslikala par fotki trga Piazza Unita D'Italia. Divno :)






Na ovoj karti sam označila glavne trgovine koje smo posjetili:


1. Mirela - čisto da se vidi kao orijentacija
2. Piazza Unita D'Italia - trg
3. Coin - iznenadili smo se koliko je skupo. Gledali smo samo mušku odjeću i ne znam kakve su cijene ženske, ali muško sve što mi je ušlo u oko je bilo skupo, npr. majice po 50, 60, 70 eura, jakne preko 100 i tako dalje.
4. Upim - tu je situacija što se cijena tiče bila nešto blaža. Pamtim muške bokserice od jako finog pamuka za 5 eura po komadu.
5. Coin Outlet - ako ga već ne znate, pazite jer nema isturene reklame kao Coin pa nije vidljiv izdaleka. Tamo sam vidjela ženske kožne jakne po 80 eura, lijepe muške košulje i hlače (onako kroj traperica ali nisu od trapera) za 19, odnosno 29 eura za hlače.

Svratili smo i u H&M. Vidjeli smo dobre muške jakne za 50 eura, ali nije bilo broja. On se nalazi malo dalje od Upima kad se ide prema Coin Outletu, sa suprotne strane ceste. Na tom potezu, Coin-Coin Outlet nalazi se i Pittarello i još mnogo drugih dućana :D. Praktički su jedan na drugome.
U ovoj turi nismo ništa kupili nego smo se vratili opet na parking gdje smo prvo bili i krenuli obilaziti kineske dućane. Momak je u prvoj turi kupio majicu na patent s kapuljačom u jednom od njih, za 18 eura, vrlo toplu hoodie.

Prije napuštanja Trsta svratili smo u Eurospin. Prvi put sam bila u jednom od njih pa mi je sve bilo novo. Koliko shvaćam, to je nešto tipa Lidl.


1. Eurospin - tu sam kupila par sitnica, slastica :)
2. Piazza Unita D'Italia - trg
3. Mirela

I to je to od Trsta. Na povratku smo stali u Kopru. Pokušali smo preko Google Earth naći Tuš, ali nismo uspjeli (pokazao nam je nešto drugo). Odustali smo jer je već bilo prošlo osam navečer pa smo onda vidjeli reklamu Interspara tako da smo zadnjih pola sata radnog vremena trgovine proveli unutra (radi do 21 h). Kupili par sitnica. Preko puta Interspara je Hofer. Tamo nismo stigli. Mislim da mu je radno vrijeme do 20 h. Krenuli smo prema Puli i prije kružnog toka na kojem bismo trebali skrenuti za Pulu vidjeli smo Planet Tuš, ali je bio zatvoren. Šteta :D. Drugi put :).

Točno što sam kupila od hrane i ne hrane s cijenama i mjestima gdje je kupljeno ću staviti u idući post - nastavak ovoga. Bio bi pretjerano dugačak da stavim i to.

Toliko za sada :D. Hvala na strpljenju i ako imate ikakvih pitanja, prijedloga ili bilo čega, ostavite komentar :). Voljela bih čuti preporuke gdje su najpovoljnije kupnje itd. :)


Nastavak ovog posta je ovdje: http://azziellablog.blogspot.com/2012/10/mini-shopping-trieste-koper-part-2.html

Broj komentara: 12:

  1. Često smo u Trstu, a poveremeno kombiniramo i put Kopar - Trst. U slučaju da iz Kopra ideš prema Trstu, a želiš proći bez vinjete, trebat će ti 15ak minuta (s vinjetom samo 5). Inače, ta vinjeta od 15 eura vrijedi dva tjedna. Uglavnom, trebate pratiti cestu prema Ankaranu pa kroz Muggiu dalje do Trsta. Jednom smo se prilikom zaustavili u Montedoro centru, ali draže nam je otići do Torri d'Europa. Tamo smo se naučili uzeti većinu špeže, te ponešto odjeće. Do centra Trsta zapravo svraćamo rijetko, možda jednom u pola godine ili čak rjeđe. Isto tako nam je za neke artikle (hrana) odlična trgovina Gigi u Opicini.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod Gigija ide moj brat s familijom. Često tamo kupuju.
      Puno hvala za pojašnjenje kako iz Kopra u Trst. To će nam pomoći za drugi put kad budemo kombinirali :D. Planiramo idući put do Palmanove i Monfalconea. Sjećam se onih centara Emmezeta u Palmanovi i kako su ogromni, bude mi se uspomene :). Vidjeli smo na netu nekakvo Outlet selo pokraj Palmanove pa bismo to rado posjetili.

      Izbriši
    2. Outlet Village u Palmanovi mi je odličan, posebno za male kućanske aparate koji budu jeftiniji nego kod nas (kupila sam tamo pekač za kruh, fritezu, kuhalo na pari i još dosta kućanskih sitnica). Oni sportski dućani (Asics, Puma, Nike i Adidas) su mi svakim novim posjetom sve veće razočaranje - nekad davno smo mogli naći prekrasne tenisice po povoljnim cijenama, a sad sve neki koma modeli i još precijenjeni. Svejedno, svaki put kad smo u prolazu se zaustavimo, kao "možda nešto bude ovaj put". Kad već idete do Palmanove, prolazite kraj Ikee, pa ako ništa drugo, predlažem vam da tamo odete na ručak.

      Izbriši
    3. Uh, nadala sam se da ću si naći tenisice. Ali ići ćemo vidjeti. Momak se jako zapalio za to :D. Možda budu dobre cijene jer planiramo ići kad počnu sniženja početkom prvog mjeseca.

      Izbriši
  2. Zanima mekojim danima radi Mirela? Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je na zakašnjelom odgovoru, ali ne znam zaista. Znam da radi i subotom, ali za nedjelju i praznike ne bih znala, pa radije ne bih riskirala s tim danima.

      Izbriši
  3. odlucila sam nako 3 godine opet ići do trsta u shopping pa me zanima da li je mirella na istom mjestu

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam u Italiji sada vec par mjeseci i mogu ti preporuciti trgovinu Bingo! Ja sam nekih sat vremena od slovenske granice tako da neznam dali je ima tamo blize, znam samo da je ima u Coneglianu.. Tamo ti je npr barillino tjesto: 0,5 kg - 0,53 eura, a 1 kg 0.99 eura! Nutella: 1 kg se nade za 4,5 eura.. Ima odlicnih stvari, i najpovoljnija trgovina u Italiji koju sam do sad vidjela! :) i svakako ti preporucujem talijanske ledene cajeve u prahu, jer su odlicni i jako povoljni.. Ljubav prema mozzareli djelimo hehe, a mozzareline su fantazija! To su male mozzarele.. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanima me dali je u mirele; ako je netko bio nedavno; vec u prodaji proljetno ljetna kolekcija

    OdgovoriIzbriši
  6. Molim pomoć. Vodim grupu u Trst, gdje je najbolje parkirati autobus? Hvala.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for commenting! I really appreciate it!