25. lis 2012.

Look by Bipa eyeshadow - Snow, Greysh, Night - REVIEWS + SWATCHES

Pozdrav svima!

U ovom postu pisat ću o Look by Bipa mono sjenilima. Predstavit ću tri nijanse koje imam i pokazat ću vam swatcheve tih sjenila.


Nijanse o kojima ću pisati su: 

N°7 Snow
N°8 Greysh
N°10 Night

Prva slika je slikana na dnevnom svjetlu, a druga pod umjetnom rasvjetom.

lijevo: Snow - desno: Greysh - gore: Night

-

N°7 SNOW

Sjenilo je biserno, prljavo bijele boje nalik vuni, a tekstura mu je meka i baršunasta. Testirala sam ga na kapcima tako da sam na jedan kapak nanijela samo sjenilo, a na drugi malo korektora (Clinique All About Eyes concealer) pa onda sjenilo. Sjenilo sam nanosila kistom.
Moji kapci su tamni kao i podočnjaci tako da sam imala ovakav rezultat: kapak samo sa sjenilom dobio je lošu pokrivnost, dobio je biserni sjaj i bio je blago svjetliji nego inače. Kapak s korektorom je, naravno, bio dosta svjetliji jer sam izjednačila kapak s ostatkom lica. Boja je na njemu bila vidljivija, tj. vjerujem da je u velikoj mjeri prolazila boja korektora. Trajnost na kapcima (naravno u tih cca 6 sati koliko sam ga nosila nisam dirala oči) je odlična. Sjenilo je ostalo jednako čak i na 'golom' kapku. Nije bilo nikakvih skupljanja u utore niti bježanja s kapaka. Imam tu sreću da nemam masne kapke pa zaista ne mogu tvrditi da li bi se ovako ponašalo i na masnim kapcima.


Prva slika je slikana na dnevnom svjetlu, a druga pod umjetnom rasvjetom.

-

N°8 GREYSH

I ovo sjenilo je biserno, a boju bih opisala kao sivkasto-kaki. Iste je teksture kao i prethodno. Testirala sam ga na isti način kao i prethodno, sa i bez korektora, a rezultat je bio isti kao i s prethodnim. Kapak bez korektora nije dobio neku pokrivnost boje, pa se tako njegova tamna prirodna boja vidjela kroz sjenilo, ali sjenilo je takve boje da je izgledalo kao da je samo po sebi tamnije, dok je kapak s korektorom i sjenilom bio dosta svjetliji zbog te prozračne pokrivnosti sjenila pa je kroz njega izlazila boja korektora. Moram priznati da mi je ljepša boja bila na kapku bez korektora. Trajnost je ista kao i kod nijanse Snow. Satima sam ga držala i nije pobjeglo s kapaka niti se skupljalo u utorima.


Prve dvije slike slikane su na dnevnom svjetlu, a zadnja pod umjetnom rasvjetom. Na prvoj slici je sjenilo u sjeni pa boja izgleda tamnije, a željela sam pokazati kako je biseran i mijenja boju, mada je najvjernije prikazan na zadnje dvije slike.

-

N°10 NIGHT

Ovo sjenilo bih opisala kao mat s gdjekojom svjetlucavom česticom. Suhlje i tvrđe teksture je. Na oku se pod svjetlom i izbliza vidi da se lagano svjetluca. Testirala sam ga na isti način kao i prethodna dva, a dojmovi su sljedeći: malo sjenila na kistu je dovoljno za cijeli kapak. Na kapku bez korektora lagano probija tamna boja mog kapka kroz sjenilo. Na kapku s korektorom izgleda dosta dobro. Nakon otprilike dva sata primjećujem da mi se boja skuplja na kapku s korektorom, u utoru i da nestaje iznad i ispod utora. Na kapku bez korektora toga nema (korektora sam stavila koliko i prethodna dva puta tako da ne znam točno u čemu je problem.). Sjenilo bježi s kapaka i preslikava mi se najviše na donjim kapcima na kutevima pri korijenu nosa. Također, već tri sata nakon nanošenja ispod oba oka imam istrušenu prašinu po podočnjacima i ispod njih (gotovo i na licu). To mi se dogodilo kad sam i prvu put testirala ovo sjenilo kad sam ga kupila i bilo ga je svuda oko očiju. Mislila sam da sam ga stavila previše (nisam štedila jer sam željela vidjeti kako se ponaša u najnapetijim uvjetima :D), ali sad kad sam ga stavila normalno opet imam isti problem ali u trunku manjoj mjeri.


Prva slika je slikana na dnevnom svjetlu, a druga pod umjetnom rasvjetom. Moram priznati da izgleda vjernije stvarnom proizvodu na drugoj slici, tj. onoj pod umjetnim svjetlom.

-

SWATCHEVI


Snow - Greysh - Night

Sjenila nanesena štapićem za uši, jedan potez:


Gornje slike su slikane na dnevnom svjetlu, a nijanse su redom: Night - Greysh - Snow

-

Sljedeće slike prikazuju sjenila slikana pod umjetnim svjetlom. Sjenila su nanesena štapićem za uši. Prva slika je jedan potez štapićem, a druga prikazuje swatcheve preko kojih sam prešla papirnatom maramicom tako da vidite kako se zadržavaju na koži:


Night - Greysh - Snow

-

Sljedeći swatchevi su napravljeni pomoću kista, jedan potez:


Snow - Greysh - Night

-

Na sljedećoj slici možete vidjeti 'razmazana' sjenila:


Od najgornje prema dolje: Snow - Greysh - Night

-

Za kraj:

Od ova tri sjenila, zadovoljna sam i znam da ću koristiti jedino ono u sjeni Greysh. Iako je Snow jednako dobro ispao što se tiče postojanosti, obojanost koju ostavlja je loša i ne znam gdje ću ga koristiti osim za stavljanje sjaja na drugo sjenilo. Za highlight nije jer je presjajno. S tamnim sjenilom (Night) ne znam što ću, zaista. Ne sviđa mi se njegovo ponašanje. Zaista ne želim nakon dva-tri sata nošenja izgledati kao panda.
Svijetla biserna sjenila se lagano brišu papirnatom maramicom dok se tamno uvuče u kožu i ostane. Mora ga se prati sapunom. Možda jedino da namažem i pobrišem ostatak praha pa možda bude bolje, mada će pola ionako ne savršenog intenziteta boje time nestati.

Uglavnom, za sada više neću kupovati ova sjenila dok ne isprobam neka druga. Eventualno nešto od ovih 'bisernih' i to u bakrenim i smeđim nijansama.

-

Sjenila možete kupiti u Bipa trgovinama. U rujnu su imali akciju na Bipa brendove dekorativne kozmetike tako da kupite dva i treći dobijete gratis. Ova sjenila su bila po 17,90 kn po komadu.

Jeste li isprobali ova sjenila i koji su vaši utisci?

Hvala na čitanju! :)


2 komentara:

  1. Jako lijepo izgledaju. Iako nisu baš moje boje :D
    Imam nijansu N°3, Brown. Boja je mat taupe smeđa. Teško ju je opisati. Izvrsna je, nekad ju koristim za popunjavanje obrva, nekad za konturiranje, nekad kao sjenilo :D. Osim nje imam N°14 Ocean Breeze. Krasna malo tamnija plava, nju koristim kao liner. Jako su sjenila kvalitetna, pigmentirana, pogotovo s bazom. A nisu uopće skupa :). Svakako ih se isplati probati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su sad na redu za isprobavanje Flormar, Essence i Catrice sjenila, a vidjela sam i neka Look by Bipa duo sjenila koja su mi bila privlačna.
      Ovo najsvjetlije me razočaralo jer sam mislila da će jače pokrivati - to je samo do mene. No, s korektorom ispod bude svijetlo. Crna me pak brine zbog trušenja. Moram pokušati da ga stavim preko olovke samo uz trepavice pa ću vidjeti kako se onda ponaša. U testu sam ga namazala na 2/3 kapka da vidim kako se ponaša. Uglavnom, više mi se sviđaju ova šimerasta sjenila :)
      Moram se sjetiti da pogledam tu mat smeđu :)

      Izbriši

Thank you for commenting! I really appreciate it!