5. ožu 2013.

Subrina Recept šampon protiv opadanja kose


Pozdrav svima!

Danas ću napisati riječ-dvije o Subrininom šamponu protiv opadanja kose, odnosno mojem iskustvu s njim.


Najprije malo o mojoj kosi/glavi :).
 
Imam dugogodišnji problem s kožom, tj. peruti. Nije da sam bila ne znam kako puna toga nego je počelo s jedva nešto i pomalo se pojačavalo. Koristila sam i običnije šampone protiv peruti, ali vidjela sam da se stanje gotovo pa nije mijenjalo. Jednostavno sam se odlučila prestati zabrinjavati oko toga i počela koristiti baby šampon jer me od njega glava najmanje svrbila. No, početkom prošle godine primijetila sam da se taj problem nekako pojačao i odlučila da napokon nešto poduzmem. Počela sam raditi na tome, a što točno pisat ću u postu o šamponima protiv peruti. Spominjem ovo jer sam zajedno s tim pojačavanjem tog prvog problema počela primijećivati da mi se kosa počela prorijeđivati i da mi se čelo "povećalo".

Otišla sam u biljnu apoteku po nešto protiv opadanja. Jedna apotekarica mi je nudila tablete jer sam šampon radi malo ukoliko nije u kombinaciji s nečim što radi iznutra, ali tablete nisam željela. Prvo, imam malo poremećene hormone te se mučim s dlakavošću, a upravo znam iz prve ruke što su jedne takve tablete učinile mojoj prijateljici po pitanju dlaka na mjestu na kojem ih ženska osoba ne želi, tako da je to bio big no no i nešto s čim zaista ne želim riskirati. Druga stvar je što moj želudac teško podnosi tablete. Druga apotekarica koja je pak na odvojenom stoliću promovirala aromaterapiju mi je preporučila ulje noćurka za oralnu primjenu te jojobino ulje za utrljavanje u kožu. O tome ću više pisati u sklopu posta o šamponima protiv peruti. Sad mi je samo bitno za reći da mi od tada, kraj zime 2012, pa skroz do jeseni jedva išta opalo s glave, a onda je nastupio kaos. Znam da je to doba linjanja i pustila sam da to prođe, osim što sam skidala stravično velike količine kose pri pranju, feniranju i češljanju te mi je svejedno stalno nešto padalo s glave posvuda po kući između pranja. Osim toga, nekako je dugo trajalo. Vidjela sam recenziju ovog šampona na jednom blogu i odlučila ga isprobati. Kako je i mojoj mami nešto jače padala kosa koristile smo ga obje. A o tome u nastavku... :)
O samoj kosi mogu reći da sam zapravo sretnica. Jest da me često živcira jer izgleda kao vještičja metla nakon pranja, što je ne mogu "ispeglati" kao svatko normalan, ali užasno je jaka, ima sjaj te se polako prlja. Ne možeš imati sve :). A sad o šamponu!


O šamponu

Subrina Recept šampon protiv opadanja kose - ovaj nježni šampon sadrži sastojke koji jačaju kosu. Ekstrakt hmelja umanjuje opadanje kose i potiče njen rast. Kosa postaje snažnija i čvršća.

Proizvođač: Ilirija
Zemlja podrijetla: Slovenija

Sastav:

Kako se ponašao na mojoj glavi...

Napisala sam da se mučim s peruti, pa tako dok sam koristila ovaj šampon ta se perut, smanjena radi šampona protiv peruti, počela pojačavati. Katkad sam prije pranja u vlasište utrljavala maslinovo ulje u kojem sam prošlo ljeto držala lavandu da ispusti svoje sastojke. Moram priznati da mi je i nakon nekoliko pranja kosa jednako puno opadala, ali mi je dalo nešto optimizma to što je moja mama npr. već nakon prvog pranja primijetila mali napredak. Uglavnom, ustrajala sam i odjednom (ne znam ni sama nakon koliko pranja, ali barem sam šest puta oprala glavu) se situacija smirila. Nakon toga sam ga koristila još par puta pa se vratila na šampon protiv peruti. Mama ga koristi i dalje.

Mišljenje

Rekla bih da je ovo dobar šampon, pogotovo za te novce. Ne vjerujem da može napraviti čudo kod jakog gubitka kose, ali kod malo jačeg sezonskog opadanja mislim da čini dobru stvar.

Još nešto moram reći. Ne znam radi čega točno, tj. što je točno potaklo, ali početkom zime sam primijetila da mi je počela rasti baby hair oko čela i bila sam presretna. Nekoć mi je ta mala kosica užasno išla na živce, ali sad sam sretna radi nje :D.

Cijena: 19,90 kn za količinu 200 ml (u mom slučaju 400 ml, jer sam dobila 200 ml gratis - ne znam da li je još uvijek moguće naći te veće verzije šampona, ali bacite oko :))

Jeste li probali ovaj šampon? Ako niste, hoćete li? Jeste li isprobali nešto drugo iz te linije?
Ja, eto, planiram probati Subrinu protiv peruti, odnosno nekakav serum koji ide na vlasište. Zainteresiralo me kad sam to vidjela pa mi je bilo krivo što nisam odmah tada uzela i to.

Hvala na čitanju!

2 komentara:

  1. Šampon "Recept" sam koristila dosta davno. To je jedan od rijetkih koji je djelovao protiv ispadanja kose.
    Koliko znam, opadanje kose je i simptom drugih oboljenja. Često je povezano sa bolestima štitnjače (dakle neravnoteža hormona) i upalnim procesima u organizmu, npr. na zubima. I stres, koji je potencijalni uzrok za sve i svašta. Ako se uspije pronaći i izliječiti uzrok, prestaju i problemi s kosom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pričala mi je mama da je nekoć davno postojao šampon protiv ispadanja koji je smrdio, ali činio izvrstan posao. Zaboravih ime koje mi je rekla. Ona je jedna od onih koje tvrde da su stvari nekad bile učinkovitije :D. Ja ne znam, premlada sam da bih se sjećala (jedino se sjećam Iskre i Obodina).
      Bila sam se zapravo uplašila da mi je kosa počela padati radi viška muških hormona koje imam :D. Apotekarica je rekla da je povezano s peruti pa sam si radije to stvorila u glavi kao razlog. Koji je zapravo kod mene, ne znam. Hormone nisam provjeravala. Pila sam samo noćurkove tablete na preporuku ginekologa - nisu mi dobro sjedale. Kasnije sam probala piti noćurkovo ulje u vodi, ali mi je radio žgaravicu.
      Znam da stres može napraviti štošta tijelu... Zlo.

      Izbriši

Thank you for commenting! I really appreciate it!