15. lis 2012.

Golden Rose Rich Color Nail Polish #27 + review

Pozdrav svima! :)

(English version will be up soon.)

Danas ću predstaviti Golden Rose Rich Color lak za nokte u nijansi 27 - tamno ljubičasta.



Na dnevnom svjetlu ima lagano plavkastu boju, ljubičastu s malo plave.

Ovaj lak ima kratku široku četkicu (one step, maxi brush - kako piše na bočici), a kao što se vidi na slici, dosta je gust. Ako bogato namažete samo jedan sloj, komotno može proći i samo jedan. Međutim, ja sam namazala još jedan jer mislim da mi dulje lak traje, a i boja je punija.

Utisci:

Moram priznati da sam bila pomalo razočarana već par sati nakon nanošenja. Na kažiprstu i srednjem prstu sam imala lagano ljuskanje. Namazala sam ih poslijepodne, a navečer se već ljuskao. Iduće jutro sam primijetila da se malo pohabao na vršcima noktiju, a taj dan poslijepodne (jedan dan nakon lakiranja) pojavilo se više habanja vrhova i ljuskanja na mjestima gdje je počelo ljuskanje večer prije.
Idući dan (dva dana nakon lakiranja), dolakirala sam malo laka na mjesta koja su se izljuskala jer su mi se oštetila ukupno tri nokta, a ostali su bili u super stanju. Tako je izdržao iduća dva dana kad se opet počeo ljuskati na istim noktima, uglavnom. Dan nakon je bio neupotrebljiv, ali ipak je bio vrlo dobar na onim 'zadnjim' noktima, na prstenjacima i malim prstima.

Ukratko: ljuskanje već isti dan, popravljanje oštećenog dva dana nakon. Nakon četiri dana ponovo ljuskanje. Nakon pet dana skidanje laka. Znači, uz popravke izdržao je četiri dana, što je ok :).

Kupila sam ga u Robnoj kući Rijeka u prizemlju (jedna trgovina prodaje Flormar, a druga Golden Rose). Platila sam ga 20 kuna, a količina mu je 10,5 ml.

Ovo je prvi Golden Rose lak koji sam isprobala pa ga ne mogu usporediti s drugim GR lakovima, ali svakako bih voljela imati još koji iz ove linije jer mi se sviđa gustoća i četkica, cijena nije loša čak ni s tom postojanosti koju treba popravljati.

Jeste li isprobali Golden Rose lakove i koja linija vam je najbolja? :)

Hvala na čitanju!

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for commenting! I really appreciate it!