26. lis 2012.

Avon Onyx Luster tri-shadow in shade Midnight Luster - REVIEW + SWATCHES


Pozdrav svima!

U ovom postu predstavit ću Avonov tri-shadow mini paleticu sjenila u izvedbi Midnight Luster.


-

Sjenila su shimmerasta, najtamnija 'crna' nijansa nešto manje od ostale dvije. Nijasne su svilenkaste na dodir i jagodica prsta lijepo klizi po površini. Najsvjetlija nijasna je nešto mekša pa se čak i stvaraju grudice na prstu ili aplikatoru ako trljate previše i odvajaju se komadići sjenila - tako da treba manje uzimati. Najsvjetlije je trusnije ako se koristi i kist.

Sjenila se lijepo i lagano nanose. Testirala sam ih tako da sam namazala sve tri boje okomito preko cijelog kapka tako da mi je najsvjetlija bila s unutarnje strane oka, čokoladna u sredini i crna s vanjske strane, i to: na jedno oko sam stavila korektor, a na drugo sam namazala na golu kožu. Nemam masne kapke, ali zato imam jako tamne kapke. Sjenila na kapku s korektorom su bila intenzivnija i jasno se vidjela razlika među bojama (kao i u samoj paleti), dok je razlika u boji dolazila manje do izražaja na kapku bez korektora. Kroz nekoliko sati koliko sam ih držala na očima, a stavila sam toliko da budu cijeli kapci do obrva pokriveni i nisam se trudila 'blendati', nisam primijetila značajniji 'nered' oko očiju. Primijetila sam da mi je malo crnog sjenila palo ispod na podočnjak s kapka koje nije imalo korektor, a na onom koji je imao korektor se na toj crnoj boji lagano naslućivalo da je izblijedila na pregibu. Sve u svemu, sjenila mi se sviđaju. Sviđa mi se njihovo ponašanje, a boje su predivne. Pigmentiranost ćete moći vidjeti ispod u swatchevima.

Paletica dolazi u kutijici od čvrste crne plastike s ogledalcem unutra na poklopcu. Ispod sjenila je 'ladica' na izvlačenje u kojoj dobijete jedan aplikator. Aplikator izgleda dosta dobro. Spužvica je stisnuta drškicom, a ne nataknuta i lijepljena. Obično su mi se ti lijepljeni aplikatori brzo raspadali.

Ukupan dojam sjenila i ambalaže mi je visoka ocjena :).

-

SWATCHEVI:


 čokoladna - crna - breskvasta


Nanešeno aplikatorom koji je došao s paleticom. 
čokoladna - crna- breskvasta


'Razmazano' aplikatorom koji je došao s paleticom. 
čokoladna - crna - breskvasta

-

Paletu možete kupiti u Avonu, a cijena joj je 85 kuna, ali ga možete naći u kampanji 16 (studeni 2012.) za 65 kuna - do iscrpljenja zaliha. Svoju paleticu sam osvojila u jednom darivanju, a o tome sam pisala ovdje: http://azziellablog.blogspot.com/2012/10/i-won-giveaway.html .

Ostalu kozmetiku koju sam osvojila u tom darivanju ću uskoro recenzirati, ukoliko bude dostupna za kupiti i tada.

Hvala na čitanju i do sljedećeg posta! :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for commenting! I really appreciate it!