23. lis 2012.

Hand Creams #1 - Kreme za ruke (Avon, Balea, L'Occitane)

Pozdrav svima!

Nadam se da ste dobro :). Na red su došle kreme za ruke, za mene nezaobilazan 'komad' kozmetike, tako da ću u ovom postu malo pisati o njima, tj. o kremama koje sam isprobala i koje još uvijek koristim i što mislim o njima i kako djeluju na moje ruke.

Prije svega moram podsjetiti da je sve što ću napisati moje mišljenje i iskustvo s dotičnim kremama i da se ne treba uzeti kao ispravno. Ako meni nešto odgovara ne mora i nekom drugom, a ako meni nešto ne odgovara, drugome je možda najbolji proizvod.

Malo o mojim rukama :). Imam jako suhe ruke. Toliko da me dosta steže kad širim dlan, pogotovo pod noktima. Ako više radim u kuhinji i oko suđa i vode općenito, znaju biti grozno suhe da jedva otvaram dlan, a kad ga pogledam on je sav na brazde koliko se koža napinje. Krema mi je obavezna prije spavanja, a često i tokom dana. Tokom dana ne volim imati masne ruke pa ili izbjegavam mazati ili ako moram, mažem tanak sloj ili volim koristiti nešto što se brzo upija, pa čak katkad i mlijeko za tijelo (baš zbog brzog upijanja).

Proizvode koje ću spomenuti su: 

AVON Care Rich Moisture Glycerine Hand&Nail Cream - botanical extracts + vitamin E
AVON Planet Spa - African Shea Butter foot and elbow cream with AHA
AVON Planet Spa - African Shea Butter hand and cuticle
BALEA Handcreme - Mango (Limited Edition)
BALEA Handcreme -  Olive
BALEA Urea Handcreme
BALEA Handlotion Kokosovim uljem & Ekstraktom ananasa (Limited Edition)
L'OCCITANE Delice des Fleurs Rose&Violette Hand Cream
L'OCCITANE Delice des Fleurs Citron&Clementine Hand Cream

-


AVON Care Rich Moisture Glycerine Hand&Nail Cream - botanical extracts + vitamin E

(Na slici je krema u blagdanskom pakiranju.)

Krema za ruke i nokte s glicerinom biljni ekstrakti + vitamin E formula s kalcijem. Formulirano s glicerinom i kalcijem koji obnavljaju hidrataciju i štite kožu od isušivanja. Nokti izgledaju zdraviji i sjajniji.

Sastojci: aqua, glyceryl stearate se, glycerin, paraffinum liquidum, cetyl alcohol, dimethicone, sucrose cocoate, phenoxyethanol, disodium edta, methylparaben, parfum, calcium pca, tocopheryl acetate, tocopherol

Ova krema mi se sviđa. Bila mi je super za mazanje prije spavanja jer je nešto masnija za dnevno mazanje za moj ukus, a za noćno je bila vrlo dobra i postojana. Dio kreme se upije u kožu i hidratizira, a na površini ipak osjećate da nešto imate na koži. Znači, ne proleti kroz kožu, a ni ne ostane na površini. Što se tiče noktiju, nisam vodila računa kako mi djeluje na nokte pa o tome ne mogu ništa reći. Ima solidan miris, pravi kremni. Dosta sam ju koristila proteklih godina kad ju se moglo naći za 12 kn, ali kako je poskupila prešla sam na Baleu.

Krema je došla u limitiranom blagdanskom pakiranju, a tu istu kremu možete kupiti uvijek u regularnom pakiranju. Količina ove kreme je 125 ml, ali primjećujem da takve veličine, tj. količine više nema nego možete kupiti ili onu od 100 ml ili od 200. U kampanji 15, 2012. možete kupiti ovu kremu u ovogodišnjem limitiranom blagdanskom pakiranju od 100 ml za 15 kn (regularna cijena 29 kn). Krema u običnom pakiranju od 100 ml je 29 kn (regularna cijena), a one od 200 ml 35 kn (regularna cijena). U kampanji 15 su obje na sniženju za 21 kn za manju i 23 kn za veću.

 -


AVON Planet Spa - African Shea Butter foot and elbow cream with AHA

(Dolazi u plastičnoj posudici. Ispričavam se što nemam svoju fotografiju.)

Ova krema omekšava zadebljanu kožu i zaglađuje kožu grubih, suhih peta i laktova. Dermatološki i klinički testirano. 

Sastojci: aqua, glycerin, glycolic acid, cetearyl alcohol, behenyl alcohol, steareth-21, ethylhexyl methoxycinnamate, butyrospermum parkii butter, ammonium hydroxide, parfum, benzyl alcohol, tocopherol, benzophenone-9, steareth-2, methylparaben, lecithin, glycine soja oil, aloe barbadensis leaf juice, propylene glycol, alcohol denat., citric acid, CI 19140, CI 15510, CI 17200

Iako je ova krema zapravo krema za stopala, laktove i grube suhe dijelove kože, koristim ju i za ruke kad su mi ekstremno suhe ili ispucale od hladnoće i vjetra. Krema je gusta i na koži ostavlja vlažni voštani osjećaj. Miris je teško opisati, a jedino kako ga mogu opisati jest da me podsjeća na nešto jestivo, zimsko-jesenje i ugodno. Miris djeluje prirodno (za razliku od gornje kreme). Meni se jako sviđa, a često otvaram teglicu kreme i udišem ga, a zato ga moja prijateljica ne može podnijeti i njoj smrdi (ona je voćni tip). Jako volim ovu kremu, volim njen miris, volim njeno djelovanje.

Krema dolazi u plastičnoj prozirnoj teglici, a količina koju dobijete je 75 ml. Regularna cijena joj je 65 kn u kampanji 15, 2012. godine. Kupila sam ju dva puta kad je bila na akciji za tridesetak kuna.

 -


AVON Planet Spa - African Shea Butter hand and cuticle

Krema iz iste linije kao i gornja spomenuta, ali za ruke i kožicu oko noktiju. Potrošila sam ju prije dosta vremena, ali spominjem zato što sam ju koristila, a mogu je usporediti s prve dvije spomenute.

Krema ima nešto manje intenzivan miris od kreme za stopala i laktove. Naravno, gustoća joj je prilagođena korištenju za ruke. Cijena joj je 65 kn za 75 ml proizvoda, kao i krema za stopala i laktove, a pakirana je u mekanoj tubi.

Moram priznati da me nije nešto impresionirala. Po meni nije ništa posebno za tu cijenu, tj. nisam primijetila da mi jišta bolje čini rukama od  prve spomenute Avon kreme, a daleko je skuplja.

-


BALEA Handcreme - Mango (Limited Edition)

Balea krema za ruke mango s pantenolom i maslinovim uljem. Bez bojila.

Sastojci: aqua, ethylhexyl stearate, isopropyl palmitate, olea europaea fruit oil, polyglyceryl-3, methylglucose distearate, glycerin, butylene glycol, glyceryl stearate, cetearyl alcohol, propylene glycol, phenoxyethanol, benzyl alcohol, panthenol, parfum, tocopheryl acetate, allantoin, sodium carbomer, ethylhexylglycerin, citric acid, trisodium ethylenediamine disuccinate, mangifera indica fruit extract, limonene, linalool, citral, citronellol

Ova krema je jako vlažna i brzo se upija u kožu. Može se dobro utrljati, "rastegnuti", po koži da se upije - preko dana kad mi smeta da su mi ruke masne. Za noć se može "nadograditi" da ruke budu jače namazane i vlažnije. Mada, sumnjam da može protiv jako suhe kože. Tu pomalo zaostaje.
Ima pravi ljetni, voćni miris, kog obožavam. Žao mi je što je to limitirano izdanje i potajno se nadam da će se pojaviti na policama i iduće ljeto. Ovo mi je trenutno najdraža krema za ruke :).

Dolazi u mekanoj mat tubi kao i sve Balea kreme, a količina proizvoda koju dobijete je 100 ml. Cijena joj je oko 10 kuna - jako povoljno za kremu koja mi je tako prirasla srcu :). Kupljena je prošli mjesec (rujan 2012).

-


BALEA Handcreme -  Olive

Krema za ruke s maslinama i pantenolom.

Sastojci: aqua, glycerin, caprylic/capric triglyceride, glyceryl stearate se, isopropyl palmitate, butylene glycol, cetyl alcohol, olea europaea fruit oil, panthenol, hydrogenated olive oil, sodium cetearyl sulfate, hydrogenated coco-glycerides, carbomer, methylparaben, parfum, ethylparaben, phenoxyethanol, sodium hydroxide, tetrasodium glutamate diacetate, C.I. 42090, C.I. 19140

Slične je gustoće kao i Balea mango, ali je masnija. Lako se razmazuje i brzo upija, ali ostavlja blagu masnoću na koži. Zbog toga mi nije baš za dnevnu upotrebu kad puno koristim ruke, ali kad se ruke ne koriste je vrlo dobra. Miris joj je "zelen". Ne miriši na maslinu, ali ima taj pomalo biljni miris, a osjeća se i citrusasta nota. Lijepo miriši, mada mi nije prvi izbor.

Dolazi u mekanoj mat tubi, a dobijete 100 ml proizvoda u njoj. Cijena joj je zaista niska. Platila sam ju ispod 10 kn.

 -


 BALEA Urea Handcreme

(Lijeva krema. Moja krema je već bila pri kraju kad je fotografirana pa se ispričavam što je tuba malo izgužvana.)

Balea krema za ruke s 5% uree pomaže u zadržavanju vlage kod jako suhih ruku tijekom 24 sata. Formula za obnovu kože smanjuje osjećaj napetosti te pruža osjećaj zategnute kože. Receptura s maslacem shea umiruje, obnavlja i čini kožu glatkom. Vitamin E štiti kožu od slobodnih radikala. Lagana se tekstura dobro razmazuje i brzo upija.

Sastojci: aqua, urea, ethylhexyl stearate, glycerin, cetearyl alcohol, dicaprylyl ether, butyrospermum parkii butter, sodium lactate, dimethicone, phenoxyethanol, pentaerythrityl distearate, panthenol, tocopheryl acetate, sodium stearoyl glutamate, parfum, carbomer, methylparaben, ethylparaben, sodium hydroxide, lactic acid, butylparaben, isobutylparaben, propylparaben, benzyl alcohol, coumarin

Moram priznati da moje ruke ne može ništa učiniti vlažnima 24 sata naprosto zato što ih često perem, ali krema vlaži kožu i takve je teksture da se brzo upija. Ima jači svježi "ružičast" miris koji mi je ugodan, a na rukama stvara lijep osjećaj. Ne ostavlja masnoću na površini kože. Meni se jako sviđa ova krema i zato želim probati i losion za tijelo s ureom (Balea). Jedino moram spomenuti kad sam ju kupila (to je bilo početkom godine), imala sam ispucale ruke od hladnoće i kad sam ju stavila prvih par puta imala sam reakciju na nadlanicama - pojavilo se crvenilo uz peckanje. Poslije kad se koža obnovila/navikla se to više nije događalo. 

Krema dolazi u mekanoj tubi, a dobijete 100 ml proizvoda. Točne cijene se, nažalost, ne sjećam, ali mislim da je 11,90 kn. Uglavnom, povoljna je.

 -


BALEA Handlotion Kokosovim uljem & Ekstraktom ananasa (Limited Edition)

Balea losion za ruke Južna Amerika s kokosovim uljem i ekstraktom ananasa.

Sastojci: aqua, glycerin, caprylic/capric triglyceride, buttyrospermum parkii butter, cocos nucifera oil, panthenol, ananas sativus (pineapple) fruit extract, phenoxyethanol, ethylhexyl stearate, cetearyl alcohol, butylene glycol, glyceryl stearate se, glyceryl stearate citrate, hydrogenated olive oil, parfum, acrylates/C10-30, alkyl acrylate, crosspolymer, sodium hydroxide, ethylhexyglycerin, copernicia cerifera cera, potassium sorbate, sodium benzoate.

Ovo je lagan losion izrazito jakog mirisa ananasa, koji neodoljivo podsjeća na ljeto. Losion je rijedak i lako razmaziv. Potrebna je vrlo mala količina losiona. Brzo se upija u kožu i savršen je za korištenje preko dana jer ne ostavlja masnoću na koži. Meni se jako sviđa, što miris, što njegovo osvježavajuće djelovanje. Neće vlažiti ruke koliko i krema, ali je super za brzu hidrataciju.

Dolazi u praktičnoj plastičnoj bočici s pumpicom, što je idealno za ovaj proizvod. Može stajati negdje gdje ga uvijek u prolazu možete "špricnuti" na ruke. Dobijete puno proizvoda - čak 300 ml, a cijena mu je oko 14 kn.

-


L'OCCITANE Delice des Fleurs Rose&Violette Hand Cream

(Nažalost, tubu ove kreme više nemam jer je potrošena pa ne mogu napisati sastojke.)

Krema je rjeđe teksture, vrlo se lagano razmazuje i brzo upija. Miris joj je izrazito cvjetni i jako miriši na ruže, ali na "starinski" način. Miris je zbilja jak, toliko da zimiriši pola kuće i meni taj miris smeta. Nisam ju mogla držati na rukama. Miris bih opisala kao "old lady" miris. Tako da zapravo ne mogu točno reći kako krema djeluje na rukama jer sam ruke oprala nakon mazanja radi prejakog mirisa, ali mislim da daje isti osjećaj kao i krema o kojoj ću pisati ispod.

Na L'Occitaneovoj stranici vidim da ova krema nije dostupna samostalno nego u paketu od tri. Inače, ovakve kreme od 30 ml (kolika je i ova sa slike) su po 57,70 kn - putno pakiranje.


-


L'OCCITANE Delice des Fleurs Citron&Clementine Hand Cream

(Desna krema.)

Krema za ruke obogaćena karite maslacem, hrani i omekšava kožu te je obnavlja slasnim, iskričavim mirisom. Sadrži eterično ulje limuna i klementine.

Sastojci: aqua, isononyl isononanoate, glycerin, cetearyl alcohol, butyrospermum parkii butter (shea butter), cetyl alcohol, cyclomethicone, sorbitol, rosmarius officinalis (rosemary) leaf extract, cocos nucifera (coconut) oil, citrus limon (lemon) peel oil, citrus aurantium dulcis (orange) peel oil, citrus nobilis (mandarin orange) peel oil, citrus aurantium bergamia (bergamot) fruit oil, citrus grandis (grapefruit) peel oil, tocopherol, polysorbate 60, sorbitan isostearate, helianthus annuus (sunflower) seed oil, cera alba/beeswax, silica, ethylhexylglycerin, phenoxyethanol, chlorphenesin, corn starch modified, ceteareth-33, hydroxyethyl acrylate/sodium  acryloyldimethyl taurate copolymer, xanthan gum, parfum, limonene, citral, linalool, benzyl benzoate, CI 77492/CI 77491/iron oxides.

Kao i prethodna L'Occitane spomenuta krema, ova je također rjeđe teksture, lagano je razmaziva, brzo se upija i potrebno je malo proizvoda da se namažu cijeli dlanovi i nadlanice. Hidratizira kožu bez da ostavlja masan trag na koži. Miris je jak i izrazito citrusan, a za razliku od prethodne kreme, ova mi predivno miriši. Iako nikad nisam bila preveliki ljubitelj citrusnih mirisa, ova krema ima jako ugodan miris i uživam kad ju imam na rukama. Uz Balea kremu s mirisom Manga, ova mi je trenutno najdraža krema.

Dolazi u tubici od 30 ml za cijenu od 57,70 kn, a vidim na L'Occitaneovoj webstranici da je trenutno na sniženju pa ju možete kupiti za 40,39 kn (-30%). Iako mi je ova krema super u svakoj točki, za moj džep je preskupa, a uzela sam ju mami da imam za putni neseser jer je malena. Tko si može priuštiti, samo naprijed!


 -

Bonus:

L'OCCITANE Trio Cremes Mains Delicieuses (Festive Hand Cream Trio)

U ovom kompletu od tri došle su ove dvije gore spomenute L'Occitane kremice, a uz nju dolazi i putno pakiranje od 30 ml Karite kreme za ruke. Isprobala sam ju i zaista je bogata. No, nije mi za dnevnu upotrebu nego za noćnu ili za jako suhe i ispucale ruke - za to mislim da je super.

Ovaj paket je, inače, dobila moja mama na poklon. Karite kremu je potrošila prije slikanja i bila je jako zadovoljna njome.

Cijena ovog paketa je 171,80 kn, a trenutno je na akciji pa ga možete dobiti za 137,44 kn (-20%), tri puta po 30 ml.. Idealan dar za nekoga tko voli kreme za ruke :).



-

Koja je krema za ruke vama najbolja/najdraža?

2 komentara:

  1. Odličan, odličan post.. stvarno super, puno mazalica na jednom mjestu :))). I ja volim mazati svoje ruke kremama, jer su jako, jako suhe. L'Occitane mi se pokazala kao najbolja do sada, imam onu originalnu verziju koja nema neki intenzivan miris.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam tu veliku tubu u tvom videu 'Što imam u torbi' ili tako nešto :). Šogorica ju je isto jako nahvalila. Eto, kod nas sve neki suhokošci u obitelji...
      Hvala za pohvale :D.

      Izbriši

Thank you for commenting! I really appreciate it!