15. lis 2012.

I won a giveaway!!

O da, osvojila sam nešto! :)

I to ne zato što imam sreće u izvlačenju nego zato što sam vjerni pratitelj jednog kanala. Nicki s youtube kanala http://www.youtube.com/user/ladybug2wishon organizirala je veliko darivanje u povodu svojih 100 objavljenih videa i podijelila čak 100 nagrada! Da bi nagrade dobili vjerni pratitelji nije u naslovu videa dala naslutiti da će biti ikakvo darivanje. I tako sam ja jedna od sretnika koji smo osvojili darove. Da bi bilo zanimljivije upakirala je poklone prije nego je dobila adrese dobitnika, a pakete je uzimala redom, tako da niti ona niti mi nismo znali što smo osvojili. I moram reći da je uzbuđenje stvarno bilo na vrhuncu dok sam čekala svoj poklon! :D A zamislite tek sreću kad je stigao! :D

Razveselila bih se svemu što bih osvojila, ali kad sam vidjela svoj poklon ostala sam bez riječi. U mojoj wishlisti možete vidjeti Avon Onyx Luster tri-shadow sjenilo. Dugo sam gledala obje kominacije boja u katalogu i onda se ipak odlučila za Onyx Quartz i gotovo sam pala sa stolice kad sam otvorila paket i ugledala Onyx Luster sjenilo. Dobila sam onu drugu kombinaciju boja pod imenom Midnight Luster i mogu reći da je diiivna! Još je ljepša uživo :). Ovu drugu s wishliste ću maknuti jer mi je želja i ovom ispunjena :D. Jako sam sretna!

Evo što sam sve dobila :)



- Avon Onyx Luster tri-shadow u nijansi Midnight Luster
- Avon Onyx Luster tri-lip gloss u nijansi Night Violet
- Avon pro Brow Enhancer u boji Dark Brown
- ručno pisanu Thank you card što daje poseban touch cijelom poklonu

Zaista sam presretna svojim poklonom, a sve ću swatchati pa ćete moći vidjeti.

Svakako provjerite Nickin kanal: http://www.youtube.com/user/ladybug2wishon :)
Već sam ju spomenula u svojim ljetnim favoritima. Ima puno tutoriala, haulova, impresija proizvoda.. , a uz to je jako ugodna i simpatična :).

I to je to za moj 'slavljenički' post. Hvala na čitanju! :D

Kako vi stojite sa srećom u osvajanju internetskih darivanja i darivanja van interneta, lutrije, skupljanja kupona iz novina..? :))

2 komentara:

Thank you for commenting! I really appreciate it!