19. kol 2012.

[Filmski] Sleepers (1996)

Genre: crime, drama, thriller
Director: Barry Levinson
Cast: Jason Patric, Robert De Niro, Kevin Bacon, Brad Pitt, Billy Crudup, Ron Eldard, Minnie Driver, Dustin Hoffman
Imdb: http://www.imdb.com/title/tt0117665/


Film prati četvoricu dječaka koji su kasnih 60-tih u njujorškom naselju Hell's Kitchen izveli šalu, koja je pošla po zlu te su završili u popravnom domu. Tamo su pali u kandže čuvaru koji je zajedno sa svojih nekoliko kolega prakticirao nemoralne odgojne mjere nad dječacima. Nakon odsluženja kazne od oko godinu dana u popravnom domu, dječaci su osuđeni na život s ranama zlostavljanja, a priča se dalje natavlja 13 godina nakon, kad je došlo vrijeme za 'naplatu duga'.

Priča je navodno bazirana na istinitim događajima. Autor knjige po kojoj je film sniman tvrdi da su samo promijenjena imena, ali navodno ne postoje dokazi o  zlostavljanju u tom popravnom domu. Kao što možete i sami vidjeti, ime autora knjige, Lorenzo Carcaterra, se pojavljuje i u filmu, a nosi ga jedan od glavnih likova kojeg glumi Jason Patric.

Barry Levinson će, ako ne po ovom filmu, biti mnogima poznat po svom velikom filmu Rain Man iz 1988, kojeg preporučam svima. Još neki od njegovih filmova koje sam gledala su Disclosure (1994) i Sphere (1998), a na popisu za gledanje su mi Wag the Dog (1997) i TV film You Don't Know Jack (2010).

Film mi se svidio. Volim filmove koji prate nečiji život ili živote kroz dulji vremenski period. Glumci su odlično odradili svoj posao. Svi su mi 'dobro sjeli' :D. De Niro kao svećenik upitne prošlosti i Hoffman kao odvjetnik alkoholičar su mi vjerojatno najjači u filmu, a to su asevi koji teško da mogu odraditi loš posao. Također, moram spomenuti i 'dječake' koji su zbilja bili super.

Film će ići na listu najboljih filmova ovo ljeto. Gledala sam malo filmova, a nekako sam uspjela da niti s jednim ne budem nezadovoljna :).

Moja ocjena: 7,6/10
Imdb ocjena: 7,4/10 (metascore samo 49/100)
Rotten Tomatoes ocjena: 6,6/10

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for commenting! I really appreciate it!