2. sij 2011.

Chocolate Crinkles

I ja sam pala na ove kolačiće i oduševljena sam. Definitivno su zauzeli mjesto u mojem popisu najdražih kolačića :)

Recept sam našla na stranici: http://www.joyofbaking.com/ChocolateCrinkles.html
Na tom linku možete pogledati video demonstraciju recepta :)

Tijesto:
56 g maslaca
225 g čokolade (izlomljene na komadiće)
100 g šećera
2 velika jaja
2 žličice ekstrakta vanilije
195 g brašna
1/4 žličice soli
1/2 žličice praška za pecivo

Ostalo:
110 g šećera u prahu

Na pari otopiti čokoladu i maslac. Maknuti s vatre.
Tući jaja dok ne budu čvrsta i svijetla. Dodati ekstrakt vanilije, a zatim otopljenu čokoladu. Pomiješati brašno i prašak za pecivo i sol. Dodati jajima, a zatim dodati šećer. Miješati dok se ne sjedini, lagano. Staviti u hladnjak na minimalno 3-4 sata ili preko noći.
Zagrijati pećnicu na 170°C. S lagano masnim rukama oblikovati kuglice veličine oko 2,5 cm. Kuglicu uvaljati u šećer u prahu da bude posve uvaljana, odstraniti višak šećera (ako ga ima u nakupinama, ali paziti da kuglice budu posve bijele). Slagati ih na pleh na kojem je masni papir za pečenje s razmakom između kuglica od otprilike 5 cm. Peći ih 8-10 minuta.

Napomena: paziti na vrijeme pečenja jer ako se prepeku biti će presuhi.
Napomena 2: postoji više recepata za ove keksiće. Čitala sam iskustva ljudi koji su ih radili (po raznim receptima) i nekima su ispali kako trebaju, dok se nekima šećer izgubio. Moja prva tura je ispala nešto tamnija, stavljala sam manje šećera, a dok se kolačići oblikuju on se također topi. Tako da sam smjesu opet dobro ohladila i oblikovala kuglice brzo bez previše diranja, stavljala ih na dasku i na kraju ih sve uvaljala dobro u šećer i odmah stavila peći. To sam počela raditi zato jer mi se na plehu pred očima topio šećer. Negdje piše da ih treba odmah valjati u šećer, ali ovo je moje iskustvo i ispalo je dobro. To su ovi sa slike :)

Hvala na čitanju :)

---

In English:

This recipe is from website Joy of baking. Link on the recipe: http://www.joyofbaking.com/ChocolateCrinkles.html
You can watch video demonstration there.

I love these cookies very much. They are one of my favorites. They are so rich and tasty and simply awesome :)

Thanks for reading :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for commenting! I really appreciate it!