2. tra 2013.

Obavijest!


Heeeello!

Imam jednu obavijest za vas, posebno za ljubitelje lakova za nokte.

Nakon dosta razmišljanja odlučila sam pokrenuti zaseban blog na temu lakova za nokte jer ih volim, pomalo skupljam i mislim da će se taj dio mog postojećeg bloga širiti, te zato želim taj segment odvojiti.



Blog sam nazvala Want some polish? Ne znam zapravo što me navelo na to. Ime mi se pojavilo u glavi i vraćalo iznova kad sam smišljala ime. Dizajn bloga je u razvoju, ali osnovno je za sada zadovoljeno. 

I to je to :D. Nadam se da ćete mi se pridružiti i tamo! :)))

I za kraj, veliko hvala svim mojim dosadašnjim čitateljima, a i budućim. Možda će zvučati klišejasto, ali zaista bez vas prestala bih s bloganjem jer ne bi imalo previše smisla :). Hvala još jednom!!!

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for commenting! I really appreciate it!