21. velj 2015.

[Randomness] Gdje sam, što sam...

Pozdrav svima :)

Gotovo pola godine nisam objavila nijedan post na ovom blogu, od onog veoma negativnog članka početkom desetog mjeseca (hint: susjedi), kog sam odlučila povući s bloga. Nije obrisan, ali ne želim da me više podsjeća na to. Cijelo ovo vrijeme, od početka devetog do kraja prošlog mjeseca, sam se borila i stresovala, uz nekoliko lijepih trenutaka srećom :). 

Osoba sam od mnogo strahova, bojim se nepoznatog, prvih koraka, započinjanja, nastavljanja. Kad dođe zid zavučem se negdje u nadi da će pasti. Već me dugo muči budućnost. Imam odavno viziju što želim, ali sam se jednostavno vidjela pred zidom ili pred bujicom koju treba prijeći. I to je tako stajalo, ja sam stajala, nervirala se radi toga, sutra, sutra, kasnije... Ne želim ni računati kad sam dala zadnji ispit i taj fax mi tako stoji na šest ispita do kraja već ohoho vremena. A ja, da budem iskrena, nemam ni motivacije ni volje ni hrabrosti - ali još se nisam otpisala. Taj papir mi može zatrebati, svjesna sam toga, i bilo bi šteta da to propadne, ali i sama sam svjesna da u toj struci neću raditi. No, ipak nije beskoristan i, kao što rekoh, može zatrebati.

Posložila sam si u glavi kako bih i što bih i kad sam si sve isplanirala i vidjela krajnji produkt stala sam i: krenut ću sutra, kasnije, sutra, od ponedjeljka, od... Tokom ljeta me jednostavno tako pljusnula ta situacija i to nezadovoljstvo sobom, taj osjećaj mizerije i zasićenje tog vječitog odgađanja. Nakon podrške dragog momka i otvaranja očiju, taj dan je napokon došao.

Otišla sam na net, pronašla 30-dnevnu trial verziju Corel Drawa i krenula čačkati. Nakon tjedan dana i filinga da se to pretjerano i ne pomiče s mjesta, otišla sam istražiti mogućnosti rada preko neta i naišla na 99designs. I registrirala se. I počela odmah raditi. Za tri tjedna sam prvi put pobijedila i nakon brutalne frustracije i rada po 15 sati na dan napokon sam dobila vjetar u leđa. U međuvremenu sam se morala učiti i na Adobe Illustrator jer, kao što rekoh, Corel mi je isticao, a i svi uglavnom koriste Illustrator. Adobe CS2 proizvodi su free. 

Uglavnom, većinu ovog vremena sam bila u poslovima, učenju uglavnom, i mozak mi je jednostavno bio uglavnom u tome i nisam imala ni volje ni snage blogati. Nešto sam kao i pokušala početkom prosinca na svom beauty blogu, ali nisam imala neki uspjeh. Tek sam sredinom prošlog mjeseca odlučila da mi blogovi i blogosfera previše znače da bi ih zanemarila. Odlučila sam se potruditi bolje organizirati, počevši s kozmetičkim blogom. 

Eto me sada i ovdje. Imam neodgovorenih komentara - isprike na tome, zaista - postova s kojima kasnim, a trebali su odavno biti napisani, FB stranica mi je skroz zapuštena. Dovest ću sve u red. Obećanje samoj sebi :).

Eto, ugrubo to se samnom dešavalo - mozak u posve drugim filmovima i bez pretjerane volje za zabavom. Ne mislim da sam patila, ali sam se borila i uz sve stresove, sviđala sam se sama sebi. Više mi se sviđa takva ja. Na organizaciji vremena moram poraditi, a to neće biti lako. 

Zasigurno ću pisati i o 99designs servisu. Za one koji ne znaju, princip vam je da osoba x naruči npr. brošuru za svoju firmu, n ljudi diljem svijeta napravi tu brošuru i uploada na stranicu tog natječaja i naručitelj bira onu koja mu se sviđa te nakon predaje završenog rada, on isplaćuje novce, a pobjednik ih dobiva. Naravno, tu se ima puno toga više za reći, ali o tome drugom prilikom. 

Sada vas pozdravljam i ispričavam se svima na izbivanju, neodgovorenim pitanjima i slično.

Tipkamo se uskoro! :))

2 komentara:

  1. Dobrodošla. Željno očekujem postove o 99design .Koristiće mojoj ćerki koja finišira Arhitekturu pa zbog nemogućnosti rada u struci,verovatno će joj biti dostupan samo on.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)) Pisat ću uskoro. Ima više stranica tog tipa i sličnog, ali još uvijek koristim samo 99designs. Arhitektura je baš super. Nadam se da neće dugo čekati posao :)).

      Izbriši

Thank you for commenting! I really appreciate it!