10. srp 2014.

16-36/365 crteža


1-15/365 crteža :omg: je dobio nastavak. Projekt još uvijek živi :-Đ. Ovaj put ću objaviti 21 crtež. Malo blesava brojka, ali poklopilo se da mi tako odgovara. Večeras putujem na minimum mjesec dana i nadam se da neću napraviti veliki zaostatak u crtanju. Nosim si materijale pa ćemo vidjeti :). 

Da ne duljim previše, ovaj put sam neko vrijeme nastavila raditi s tušem i onda se sjetila da imam i neke stare tempere. Neke su se posušile, a neke mi poslužile (imam crnu, dvije plave, smeđu i crvenu). I dalje je većina radova na prepolovljenom print papiru, osim tri koja su (sami su na fotkama) koje sam radila na hrapavom papiru A4 formata za prvašiće.

16 - trajanje 10 min; 17 - trajanje 25 min

18 - trajanje 20 min; 19 - trajanje 25 min

20 - 21 (zaboravila sam mjeriti vrijeme)

22 - trajanje 40 min

23 - trajanje 45 min

24 - trajanje 35 min

25 - trajanje 10 min;  26 - trajanje 10 min

27 - trajanje 7 min;  28 - trajanje 10 min

29 - trajanje 8 min; 30 - trajanje 20 min

31 - trajanje 20 min; 32 - trajanje 20 min

33 - trajanje 20 min; 34 - trajanje 20 min

35 - trajanje 20 min; 36 - trajanje 25 min

Eto, uglavnom još mackam i flekam. Davnih dana kad sam često crtkarila, nikad nisam mackala pa mi je ovo kao neko otkriće. Baš relaksira, moram vam priznati, i pritom se ne nervirate što niste zadovoljili standarde koje ste si zacrtali. Nalazim da ovo brljanje od dvadeset minuta stvarno smiruje. Slušalice na uši, muzika i čak i kad nervozna odem mackati brzo se smirim. Preporučam vam da barem pokušate. Ne treba vam talent za antistresno mackanje!
 
Usput, moram se osvrnuti na radove, kao i zadnji put. Veliki cvijet mi se ne sviđa. Motiv je off, nema balansa nego kao da je izrezan s neke druge slike i sletio na papir. Ostali su mi više-manje ok. Sa 17, 24, 28. i 36. sam nekako najzadovoljnija.

Lijepo vas pozdravljam!

Broj komentara: 7:

  1. Što reći nego predivno :D Moji favoriti su 22 i 19 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)))) 19 je i meni među dražima iz ove "serije". Bila sam baš nešto down tada. Više ispada kao autoportret :-Đ

      Izbriši
  2. meni je devetnaestica zakon!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I tebi :D Biće idu bolje oni kad sam "škifo" kako bi ovdje rekli :D

      Izbriši

Thank you for commenting! I really appreciate it!