10. velj 2014.

Mutikaše #1: T-com

Internet je zakon. Blogovi su zakon. Imam još jedan način da trkeljam o stvarima koje me nerviraju. Danas na tapeti imam jednu uvoznu kompaniju, koja je svojim sitnim prešućivanjima i muljanjima zaslužila da se nađe u postu ovog tipa.

Pa 'ajmo! Naš predragi T-com, ribež za mnoge. Imam pretplatu u T-mobileu već 4 godine (malo više) i naš odnos je bio dražestan do pred dvije godine, kad mi je istekao ugovor i htjela sam ga produžiti uz kupnju novog uređaja. Momak isto, a željeli smo isti mobitel. Stavili su zaista odličnu ponudu, ponudu koju doista ne možeš odbiti :D, a osigurali premalo uređaja. Onda smo morali napraviti predbilježbu i čekali smo ih valjda dva mjeseca skupa s gomilom drugih ljudi (koji su bili strpljivi i nisu se dali nagovoriti na lošije uređaje (tobože imaju iste specifikacije, jea rajt) jednake cijene). U jednom trenutku, dok su uređaju još uvijek bili nedostupni, čekali se od ne znam kuda i nikako da više stignu, oni su im digli cijenu i punih valjda dan ili možda čak dva je bilo da moramo platiti po višoj cijeni i to nekih 400-600 kn više. Ne pamtim iznos, ali bilo je bezobrazno. Naravno, digla se buna jer je gomila ljudi čekala uređaje po toj cijeni po kojoj su ga rezervirali i po brzom postupku su cijene vraćene. Glavno da je pokušano to prošvercati pod: "nismo mučka džubrad nego vam činimo uslugu i spuštamo cijenu jer smo dobri, bla, bla".
Uređaj je stigao i brzo sam zaboravila na te epizode. Nisu me više ribali do prošlog ljeta, osim što mi konstantno ide na živce prilično spor mobilni internet. Momak i ja smo potpisali ugovor za jednu tarifu koja više ne postoji i njima je bio cilj preseliti korisnike na drugu ("sličnu") tarifu. Jedno jutro zvala me neka Sara, Stela, Mia (kako se već zovu) i napričala mi štorije:

ona: .....unutar paketa imali biste 200 minuta razgovora, a sada imate 150. Imali biste 200 sms poruka, a sada imate 50, podatkovni promet vam je neograničen kao i sada, a mjesečno bi vas došlo 5 kuna manje.
ja: Znači... 200 minuta....
ona: 200 minuta, 200 sms poruka, neograničen internet i 5 kuna niža pretplata.

I ja, naravno da ću prijeći na tu tarifu kad sam na dobitku, ne? Em dobijem više poruka i minuta, internet ostaje isti, a k tome još štedim 5 kuna!! Rekoh, ok, može. Momak mi je poslije rekao da sam štupida i da sam to prvo trebala provjeriti pa pristati ili ne. "Ali, rekla mi je dva puta sve i ja sam ponovila. Ne bi me valjda smuljali? :D". I tako, od idućeg mjeseca sam bila na drugoj tarifi i nisam si gledala promet par mjeseci dok neki dan nije došao SMS od njih u kojem me obavještavaju da 1.2. ističe njihov poklon u kojem smo tokom prehodna dva mjeseca imali 1 GB prometa po punoj brzini i da ću nadalje imati ponovo svojih 250 MB.


250?!!! Ali moj paket daje 500 MB prometa po punoj brzini! Otišla sam na njihovu stranicu i našla tu tarifu i da, umjesto 500 MB interneta po punoj brzini kojeg sam imala prije prelaska na tu novu tarifu, sada imam upola manje, tj. ne sada, nego mjesecima. "Podatkovni promet je isti...", kaže ona. Da, zanimljivo kako je upravo tu informaciju zaboravila spomenuti. I moš mislit kako bih prešla na paket s duplo manje prometa (sms-ove i razgovore jako malo trošim) kad mi je i tih 500 često premalo, internet mi je ionako očaj, ali nakon tih 500 MB je neupotrebljiv. Da, baš bih odlučila zanemariti taj info. Kad budem mijenjala mobitel, dobro ću promisliti hoću li opet potpisati ugovor s njima.

Zanimljivo je i to da kad smo tražili najpogodniju tarifu za smartphone prije dvije godine, kod moje tarife je bilo potrebno povećalom tražiti informaciju o tih 500 MB prometa po punoj brzini.

Poanta: čitaj sve sam i to 15 puta da ti nešto ne promakne.

Ono što zaključujem je da je to stav kompanije i da su zaposlenici dobili nalog da nagovore ljude da se prebace na novu tarifu na isti način kako je to nekad pisalo (bitna info fontom veličine 2.5), odnosno prešutimo to usmenim putem - jer većina neće posebno pitati taj detalj, pa tko se navuče, njegov problem što je glup.

Da vas čujem! Imate li kakve pikanterije glede ove kompanije? Ili neke druge :D

Broj komentara: 12:

  1. Grozno. Kuzim da je ponuda bila primamljiva ali ja nikad ne bih pristala na takve telefonske ponude. :D U posljednje vrijeme me stalno zivkaju, stalno nešto nude a ja ih u startu odbijem. :D
    Ako budem štogod htjela sama cu doci u poslovnicu i napraviti promjene s prethodnim provjerama uvjeta -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bih ni ja više :D A možda ne bih da nisam bila pospana :D
      I ja sam uvijek bila oprezna, ali eto, epizoda gluposti i sad sam ljuta na sebe jer sam štupida više nego na njih :D

      Izbriši
  2. Selektivno deljenje informacija. Pisi prigovor korisnickoj sluzbi obavezno! Bar nek se udave u papirologiji...
    Zbog takvih stvari presla sam na pre paid i koristim samo wifi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, nemam ničime potkrijepiti to što je bilo :( I puno je prošlo od tada, osim što sam ja to primijetila tek nedavno :/ Dugo sam bila na bonovima, ali nakon 4 godine pretplate ne mogu više zamisliti bonove i komplikacije koje zna donijeti (npr. ostaneš bez para a treba ti :D). Mi smo tražili nešto s većim paketom podatkovnog prometa da možemo komunicirati preko neta i kad nismo na wifi-ju (pošto živimo u različitim gradovima), ali kad se napokon skućimo na jednom mjestu neke druge stvari će biti bitnije kod paketa pa već imam u vidu bolje tarife drugih operatera, odnosno dok mi mobitel ne odapne jer ne mogu prijeći na drugog operatera zbog kodiranog mobitela.

      Izbriši
  3. Nisam nikada imala bliske kontakte s T-comom i drago mi je zbog toga. U firmi smo sklopili ugovor s njima zbog umreženih službenih mobitela, ali smo nakon nekoliko mjeseci raskinuli ugovor jer je bila neka slična priča kao ova tvoje, jedno su rekli, a drugo radili. Koliko čujem od prijatelja koji su na T-comu svi bježe od njih je su lopovi, a još uz to i lažu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mf... Strašno da vam se više isplatilo raskinuti ugovor na kraju s obzirom da se raskid mora platiti u iznosu pretplata, zar ne :(
      Ne mogu kriviti ni te ljude na telefonima i u dućanima jer dobiju uputstva od nadređenog a on od svog. Trul način poslovanja eto. I ne mislim da su druge cijepljene od toga, ali oni su mi se zamjerili.

      Recimo kad je bila ta priča s telefonima koje smo rezervirali a njih nikako nije bilo niti se znalo kad če stići, znam da je gomila ljudi uzela druge telefone samo da ne čekaju, a to je bila njihova namjera. Stavili su stvarno primamljivu ponudu, mobitel za 800 kn u najnižoj tarifi dok su ostali tog cjenovnog ranga bili mahom lošiji (čak i danas za tu cijenu mogu dobiti upravo takav mobitel) i cilj je bio ljudima podvaliti telefone te cijene i kao 'sličnih' performanci. Jako smo puno istraživali da se ne bismo samo nasmijali na te pokušaje. Nažalost, mnogi nisu...

      Izbriši
  4. Imala sam nedavno sličnu situaciju s vip-om i planiram se ovih dana vratit na staru tarifu. neću uopće pisat šta su mi podvalili jer me sramota, a i samo bih se opet snervala. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je žao :(. Bila sam na vipu skoro deset godina, na bonovima pa prešla na pretplatu t-coma da mi bude jeftinije pričati s momkom. Vip je bio najskuplja opcija. Meni se nisu zamjerili osim skupoćom, ali ni momku T-com dok je bio na bonovima. Valjda misle da će lakše muljati ljude koji su se obvezali 2 godine plaćati im pretplatu.

      Izbriši
  5. meni ovo miriše na onu tarifu od tele2 gdje imaš minuta, sms-ova i prometa kao u priči... problem je samo što se naplaćuje uspostava poziva koja ne ulazi u tarifu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, sad si me sjetila na taj detalj! Da, i u mojoj tarifi na T-comu, koju sam imala prije ove promjene, tarifa Extra total S (sad imam Plan za surfanje M), se plaćala (a plaćam i sad 100% :D, ne želim ni gledati to) uspostava poziva. I što je još zanimljivije... Oni silovatelji po gradu i trgovačkim centrima te supermarketima, konkretno Tele2, su me jednom prilikom zaustavili i pita me ženska koliko mi još ostaje do isteka ugovora (imala sam još godinu i pol pa nije bila zadovoljna) i za kraj me morala kao priupitati što mi se ne sviđa kod moje tarife (T-com). Kažem naknada uspostave poziva iako imam besplatne minute, a ona meni sućutni pogled i osmjeh: Da... to u našoj tarifi ne biste plaćali. Ma zanimljivo :D Bojim se da se kod svih štošta sazna kad se malo zagrebe po površini. Upakirano u atraktivnu ponudu sve zvuči super samo da se proda.
      Posve sam zatomila taj detalj s naknadom jer sam ga odlučila zatomiti jer me previše nervirao. Da ne spominjem onih 10 kn što ide državi za korištenje radijske frek. što nitko nigdje ne spominje. S bonovima se to ne plaća, na pretplati se plaća. Isto zanimljiv detalj.

      Izbriši
  6. Ja odmah odbijam sve njihove ponude koliko god dobro zvucale. Na bonovima sam (T-com) i to mi je najbolja opcija, bas zato sto sam kontroliras koliko trosis, a ne ovako na pretplati ti mislis da je ovako a ono ispada nesto sasvim drugo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, to je istina... Ja ne stignem potrošiti ni sms-ove ni minute u paketu tako da zaista nemam prekoračenja osim par kuna što mi ode na uspostave poziva (što je, naravno, bilo napisano nevidljivim slovima). Meni je najbitniji internet, tj. podatkovni promet. Već sam razmišljala da odem na bonove, ali sam vidjela da daju jako malo podatk.prometa, a prekoračenja masno naplaćuju.

      Izbriši

Thank you for commenting! I really appreciate it!