31. sij 2014.

Krpe koje su mi upale u oko - H&M i Zara u gro slika


Zadnjih dana sam se nešto zakačila za stranice Zare i H&M-a jer pokušavam uloviti još malo sniženja. Odmah ću napisati da što se njihovih stranica tiče, u Zari ima dobrih sniženja, a u H&M-u ništa. Za par dana ću svratiti u trgovine pa vidjeti kakva je zaista situacija. No, H&M općenito ima dobre cijene pa sam tu našla gomilu zanimljivih komada. Što se Zare tiče, od snižene odjeće mi se ništa ne sviđa, a ona koja nije snižena je preskupa pa ju nisam ni gledala. Neki nakit kojeg sam zapazila prije cca tjedan dana je otišao tako da imam samo jednu torbu, koju jako želim uloviti :D. Nadam se da neće biti razočarenje u trgovini kao u Kopru, kad nismo našli ništa od onog (nesniženog) što smo gledali na stranici.

Odjeću uglavnom kupujem s popustom, osim ako puna cijena nije za moj džep. Nisam neki odjevni šopingholičar jer je odjeća koju volim jednostavna, uglavnom jednobojna i u velikoj mjeri crna ili tamna, tako da nemam potrebe imati gomilu iste odjeće :D.

Ovo nije wishlista u pravom smislu jer se ta roba prebrzo mijenja, nego ono što ću sada ili u bliskoj budućnosti potražiti i nešto od toga kupiti. Izvukla sam screen shotove sa osnovnim podacima, a ispod svake slike su linkovi na stranicu proizvoda gdje možete vidjeti više fotki. Također, kao i obično, klikom na fotke u ovom postu vidjet ćete ih veće :).


H&M

Na prvu izgleda kao stara rastegnuta majica, ali mislim da super stoji i nemam ništa slično. Nadam se da ću je naći pred ljeto. Inače, kratke ljetne majice plaćam manje od 70 kn, ali za ovu bih dala jer mi se sviđa.


Ovu košuljicu ne vjerujem da ću kupiti jer već dugo ne nosim košulje (prokleto mrzim peglati :D), ali nekoć sam tražila ovakvu (bezuspješno). Uska je i ima elastina, a cijena je dobra. Ako mi padne na pamet, znam gdje ću potražiti :).


Ovaj džemper mi je vrlo upao u oko. Nešto je širi nego što izgleda na modelu i ima 3/4 rukave pa nisam sigurna kako će izgledati uživo, ali njega ću potražiti čim odem do trgovine. Sviđa mi se što je širi, a detalji od imitacije kože su mi baš hot :D. Dolazi još u tri izvedbe. Siva ima te detalje u crnoj boji, ostale ne.


Pronašla sam i povoljne kardigane. Jako su slatki :D. Izvukla sam 4 koja mi se sviđaju i u kojima se mogu vidjeti. Za Božić sam dobila duži H&M kardigan i zadovoljna sam njime.


Ovakvav (vrlo sličan zapravo) džemper imam i puno ga nosim (i pazim). Već je izblijedio i trebao bi zamjenu, a sve koje sam nalazila po gradu su bili preskupi. S jednim sam se čak i zaletjela, misleći da mora valjati za te pare, ali se ispostavilo da je šrot. No, ovdje sam pronašla povoljnu zamjenu, a ako je, a vjerujem da je, kvalitetom kao kardigani, mislim da je to to :D.


Ovakve majice sam davno dosta nosila i onda ih odjednom više nisam pronalazila za kupiti. Eto, ima sada u H&M :).


Zatim jedna basic majica za 40 kn :). U 9. mj. sam kupila nešto slično u jednoj našoj trgovini (šiju i prodaju) na velikom sniženju za 30 kn. Nakon par dana sam se vratila po još jednu, obišla obje trgovine i ništa :D. Vjerujem da ću si svratiti po ovu pred ljeto. Takvih majica nikad dosta.


Pa malo običnih povoljnih topića...

 prvi
 
U oko mi je upala i ova pencil suknja s tregerima za nevjerojatnih 70 kn :)). Prekrasna je :D. Posebno mi se sviđa što ima viši struk.


Ovu rastezljivu suknjicu za 40 kn sigurno kupujem :D. Bit će predobra za ljeto :).


Ova suknjica od umjetne kože mi je divna. Tražila sam nešto slično prije dva tjedna u Italiji, na popustima naravno, ali nisam bila te sreće.


Ovakvu malo dužu haljinu sam mjerkala u našem riječkom dućanu koji šije odjeću koju prodaju i čekam da počnu sa sniženjima (možda već i jesu) i da ta haljina bude u pola cijene, pa i više u drugom krugu sniženja. Ako ju ne uspijem uhvatiti, povoljna varijanta je i u H&M-u :).


I ista haljina s kratkim rukavima.

link 

Nekakve hlačaste tajice. Trebale bi biti deblje kao hlače, ali s gumom oko struka. Sviđa mi se taj dio udobnosti, a i cijena je super :).


Pa još jedne skinny hlače koje mi se sviđaju.


I još jedne :D


Hlače od umjetne kože sam isto tražila u Italiji. Našla sam ih za 10 eura u Promodu, ali su mi prokleto čudno stajale :mad:. Ove stavljam tek tako. Do iduće godine ne vjerujem da ću se upuštati u to.


Morala sam staviti ovaj komplet gaća jer me zanima ako je tko to testirao? :D Ovako na slici izgledaju mlitavo. Cijena im je super, a već smo se zaletavali u ta povoljna pakiranja od više komada po dućanima... Nikad im kvaliteta nije bila jača strana.

link 

Našla sam i povoljne pakete čarapa. Po njih ću sigurno ići.



Ova torbica mi je baš slatka. Totalno se vidim s njom na ljeto ruku pod ruku :D.

link 

Uočila sam i jedan zgodan remen...

link 

Moje prastare starke su na izdisaju i trebale bi mi nove. Jedino mi je mrsko dati toliku lovu za njih, barem dok stare skroz ne odapnu. Pošto su visoke, kad ih želim nositi na kratke hlače ili suknju, noge mi izgledaju kao balvani. Zato sam ih željela zamijeniti niskima. No, pronašla sam ove krpene tenisice, koje me podsjećaju na ono što je frendici otac donosio iz Njemačke tokom 90-tih, ali su posve crne pa sam pronašla ljepotu u njima i vidim se da ih nosim. A cijena od 70 kn ih je dodatno proljepšala :D.



Ove narukvice su mi prekrasne. Jedino se nešto ni ne nadam da su dovoljno male za moj štapić od ruke.


link 

 Zatim malo prstenja. Ako je ovdje tako povoljno, koliko je onda na eBayu :D

prvi 

I za kraj H&M-a ukras za kosu. Čini mi se da sam to vidjela na eBayu.



°°°°°°


ZARA

Na Zarinoj stranici sam primijetila ovu divnu torbicu na zaista dobrom sniženju. Bila je snižena s 299 na 129 kn, a sada vidim da je pala na 99. Bojim se da neću biti te sreće da je ulovim, a tako mi je... Uh! Bila bi dobar boost mojoj jednoličnoj (pogledajte ostatak posta) garderobi :D.



I to je to! Nadam se da vam nije bilo dosadno :). Znam da mi je ukus onako malo... nezanimljiv, ali nadam se da sam barem nekome pomogla (nekome tko se npr. nije sjetio tih trgovina :D). Pogledajte u Zari. Sniženja su im stvarno dobra. Jedino ne znam kakva će situacija biti u dućanu. 

Lijepo vas pozdravljam :)).

Broj komentara: 18:

  1. dobar ti je popis, sve je basic i može se kombinirat. ja isto uglavnom kupujem na sniženjima jer mi se sve ostalo čini besmisleno. onaj crni minjak od 39 kn iz H&M imam i ja, samo u kričavo rozoj boji i OBOŽAVAM ga nosit na plažu! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kul, sad ga želim još više :D
      Slažem se, skroz je besmisleno kupiti po punoj cijeni, jedino ako je sila ili dugo tražimo upravo taj komad pa se ne isplati riskirati i čekati :).
      Više volim jednostavnu odjeću pa nabacit neki šal ili malo nakita. Ako je previše boja na meni, postanem uznemirena :D. Osim doma, ne znam zašto doma nemam kriterije :D. Ah znam, jer sam stalno u svojim rozim pidžamama :D.

      Izbriši
  2. Kako je dobar ova džemper s rukavima od umjetne kože! I suknja od umjetne kože i pencil suknja iiii kožne hlače, vidim da si rekla da su ti one koje si probala čudno stajale. Da te utješim, i meni su moje u kabini u trgovini čudno stajale i skoro sam ih vratila na policu a onda mi je mama rekla da ću kukati i plakati jer su na sniženju bile samo 150 kn :D Na kraju mi je drago što sam ih uzela, nosim ih na lepršave duže košuljice ili džempere i vestice koji prekriju guzu i onda su mi super :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, znaš koji je problem bio s tim hlačama :(. Imale su patent sa strane, bez gumba i bez ušica za remen. Imala sam nekoliko centimetara viška oko struka sa svih strana (najviše iza) dok su mi na nogama bile stisnute, oko bokova ok, ali taj gornji rub je izgledao očajno. Kao da su mi u gornjem dijelu trebale broj manje. Htjela sam hlače da ih mogu nositi kao traperice, s normalnim majicama, a za tunike imam one gumene wet look tajice :D Poludjela bih s tim luftom oko struka. Zimi ništa ne smije stvarati propuh :D.

      Izbriši
  3. Prekrasne stvarčice, ja bih sve što si tu nabrojala :) I ja sam već dugo u potrazi za kožnim hlačama ili od umjetne kože, bitno mi je da mi dobro stoje. Probala sam ih puno i ne kontam u čemu je problem, ali ni jedne mi ne stoje dobro. Sad ih planiram dati šivati po mjeri, ali sam u potrazi za dobrom krojačicom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. LOL, uvijek neka potraga :D To mi se čini kao još veći pothvat :/

      Izbriši
  4. Torba je <3 sutra cu i ja zalutati u zaru eto tako slucajno :D Crne haljine iz hm imam, i kratkih i dugih rukava, obozavam ih. Isto kao i njihovih pamucnih majci iz basic kolekcije. Stvarno kvalitetne stvari za nepuno novaca.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stalno updateaju na stranici, neke su se nove pojavile, neke otišle. Otišla je jedna crna koja mi je bila zanimljiva. Evo sad je nema, a neki dan je bila :D. Ja odoh u ponedjeljak ma padale sjekire umjesto kiše :). Samo sve ovisi čega će bit u kojem dućanu :/, ali nadam se... Tako sam uspjela uloviti jaknu u Stradivariusu, makar znam da je puka sreća što je bila u tom dućanu u kom sam bila :D.
      Hvala ti za feedback! :D Ja se tek upoznajem s H&M :).

      Izbriši
    2. Meni se pola garderobe svelo na hm. Carape, grudnjaci, gacice, pidjama, trapke cak i jedne cipele sam kupila prije 2,5 godine i jos su super. Tako da sam stvarno odusevljena i najradje kupim kod njih :)

      Izbriši
    3. Vidim da ću se i ja pomalo useliti u H&M :D. Hvala za infose :))
      Baš mi je trebala jedna takva trgovina jer osim dva-tri mjesta na kojima kupujem nisam imala si našla dućan koji je povoljan a kvalitetan. Mini butici su preskupim krpama kakve sad kupujem u magacinu za daaaleko manje para su mi se zamjerili. A već mi je i magacin dosadio. Tamo je stresno kupovanje.

      Izbriši
  5. Odličan popis, sve mi se sviđa :) Ja obožavam njihove haljine, pun mi je ormar H&M haljina :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) I ja ću ih isprobati :D Vidim da je puno popularan H&M. Prikupljam podatke :D

      Izbriši
  6. I think that H&M always has beautiful clothes, and the prices are very reasonable.

    OdgovoriIzbriši
  7. WOW! Kako krasne stvari, morala bih se i sama posvetiti shoppingu krpica jer sam u spoljednje vrijeme dosta ohladila na tom frontu :/ Ne znam sto, u posljednje vrijeme nakupujem odjednom par bitnih komada i to je to o.O
    Ne ide to tako, pa jesmo li zene ili ne? U krvi nam je da bacamo basnoslovne cife na odjecu! Ja to mogu, ja to hocu! (krijem ovaj komentar od muza, on nikako ne smije znati za ove planove)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D :D
      Onda ni ja nisam žena :D Počnem kupovati kad stari komadi krenu davati znakove iznošenosti. Zaista nemam puno odjeće, a ruku na srce, nisam sigurna da li mi i treba puno više. Koji komad bi dobro došao, pogotovo ljetne odjeće. To se na neku foru brzo iznosi, ali inače.. Ne znam. Ima zanimljvijih stvari za kupovinu :D. svejedno, katkad se zapalim za nešto i kupim iz želje, ali to su uglavnom jeftine stvarčice. Ne dešava se tako često ipak :D.

      Izbriši

Thank you for commenting! I really appreciate it!