29. ruj 2013.

[cro] Blogger tutorial #2: Izgled bloga - vanjska, glavna i pozadina zaglavlja


Nakon što sam malo pisala o prednostima Bloggera, pokazala kako se kreira blog na istoimenoj platformi, red je da taj blog krenemo sređivati :). Ukoliko već imate blog kojeg bi trebalo ušminkati, u idućim postovima možda nađete nešto interesantno za sebe :).

Sve slike prikazane u postu će se povećati ako kliknete na njih pa ćete vidjeti detalje.

Blog sređujemo u admin sučelju klikom na Predložak. Otvaraju nam se mogućnosti kao na slici:


Odaberemo PRILAGODI, narančasti gumb ispod slike Uživo na blogu. Dolazimo u sučelje prikazano na donjoj slici.

Na vrhu tog sučelja imate alatke za uređivanje dizajna, a ispod vidite kako što izgleda na blogu. Izmjene ostaju spremljene tek kad u gornjem desnom kutu kliknete na PRIMIJENI NA BLOG. Tako da se nebojte isprobavati :). Uvijek možete poništiti i vratiti se.

Vidite ove predloške? Eto, tu možete promijeniti predložak kojeg ste odabrali prilikom stvaranja bloga. Promijenila sam predložak iz prvog u četvrti Jednostavni.


Pozadina bloga

Stranica bloga vam je prostor na kojem se nalaze zaglavlje, tekst i svi dodaci koje dodajete. Na gornjoj slici možete vidjeti ovaj prostor u sredini koji je svijetlije sive boje i to se odnosi na predložak kojeg sam odabrala. Sve što ćete raditi na blogu bit će u tom području. Pozadina bloga podrazumijeva ono iza toga, tj. ove margine sa svake strane koje vidite. Taj središnji radni prostor možete smanjiti i proširiti. No, o tome kasnije :). Imajte na umu da je pozadina bloga ovakva na ovom predlošku. Na drugima ne mora biti vidljiva ili ne mora biti odvojena od ovog glavnog središnjeg dijela. Ovisi koji predložak odaberete. Neki predlošci imaju proziran središnji dio. Poigrajte se :).

Kako mijenjate pozadinu?

Klik na Pozadine. Pod pozadinskom slikom desno možete ukloniti sliku ili ju dodati. Ako ju želite ukloniti, samo kliknite na Ukloni sliku. Ako ju želite dodati, kliknite na strelicu pod Pozadinskom slikom. Otvorit će vam se prozor s mogućnostima sortiranim po kategorijama.


Odaberite jednu i kliknite na ZAVRŠENO. Sliku uvijek možete ukloniti ili zamijeniti.

Eto, ja sam odabrala ovu:


Izgleda lijepo, ali nekako mi tematski ne paše uz kozmetičku temu bloga pa sam ju uklonila.

Vratila bih se samo na ono gdje sam spomenula kako se uklanja i postavlja pozadinska slika. Vidite desno od Pozadinske slike, imate Glavna tema boja. To su predložene boje tema. To vam nije nužno za odabrati jer kasnije možete ručno sve podesiti. Inače, ti kompleti boja tema se odnose na sve boje na blogu.

Ručna promjena boja dijelova bloga

Da biste si boje na blogu podesili po svome, to možete napraviti klikom na kategoriju Napredno. Otvorit će vam se popis mogućnosti kao što vidite na slici dolje:


Promjena vanjske pozadine bloga 

Kod mene ove margine, tj. ona pozadina IZA prostora bloga.
Klik na Pozadine, a zatim odaberite boju pod Vanjska pozadina.


Promjena glavne pozadine (kod mene središnji sivi dio):

Klik na Pozadine, a zatim na Glavna pozadina. Odaberite boju.

Promjena boje zaglavlja

Klik na Pozadine, a zatim na Pozadina zaglavlja. Odaberite boju.

Zaglavlje može imati i fotografiju koju sami uploadate s računala, ali o tome neki drugi put :)


I to je to za ovaj post. Nastavak u idućem!

U međuvremenu sam opet promijenila predložak s donje slike te odabrala predložen komplet boja i uklonila pozadinsku sliku. Za sada je moj novi blog ovakav, a sad na daljnje sređivanje! :)


Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for commenting! I really appreciate it!