14. srp 2013.

[cro] Random postić - malo se žalim, malo ne

In Croatian only!

Hello hello!

Žalopojke

U petak poslijepodne je bio moj zadnji pohod na faks, što se ovih rokova tiče. Dala sam 3/4 ispita koje sam planirala. Na četvrti nisam stigla niti izaći radi svih obveza glede prethodna tri. Dva sam dala vrlo dobro i tu sam zaista zadovoljna, pogotovo onaj u četvrtak s obzirom na stanje u kojem sam bila (iako, ruku na srce, svaka čast profu koji zaista nije tlačio :D). Onaj ispit o kojem sam već pisala nije ispao baš zadovoljavajuće. Praktični dio je davao potencijala, ali me teoretski unazadio. Jako loše sam ga napisala, ali dovoljno za prolaz. Već sam posvuda šizila radi te skripte pa neću opet o tome. 
Prilikom rješavanja teoretskog dijela saznala sam da moram napraviti i nekakav projekt, kojeg sam napravila prije par godina, ali to više nije to jer su se profesori promijenili. Onda sam ga napravila ponovo s drugom temom i došla na obranu pa je ispalo da je posve krivo jer, kao što sam rekla, profesori su se promijenili i nisam znala kako sad treba izgledati jer mi je rečeno samo 'projekt'. Imala sam dva i pol dana za napraviti novi projekt i naučiti cijeli ispit za četvrtak. Prethodno spomenuti ispit sam vukla čak 17 dana od prvog pisanja i prozvala sam ga seborejičnim ispitom jer svi koji se muče sa seborejom znaju na što mislim. No, nadam se da će se i moj problem s vlasištem na kraju riješiti kao što se riješio i moj s-ispit :D. 
U četvrtak sam, dakle, imala za braniti projekt i odgovarati ispit. Jesam rekla da nisam spavala više od sat vremena? Meni inače treba puno sna. Ostalo mi je dva sata za spavanje, ali mi napetost nije dala spavati te sam se trgla iz more nakon samo sata sna. Sanjala sam da sam stavila projekt na blog i da su došli hejteri i izhejtali ga :(. Preksinoć sam pak sanjala da imam još jedan usmeni iz tog predmeta... :facepalm:. Eto, muči me, nije li očito? :D

Golden Rose

Nakon upisa ocjene u petak, odjurila sam u Golden Rose i kupila tri laka iz Paris linije da obilježim tri ispita. Tako da sam 'skinula' tri boje s wl za ovo ljeto: mint, peach i tamnoplavu. No, nisam zadovoljna. Ona svjetla u dućanu su varljiva. Jedino sam s peach pravo zadovoljna. Mint nije ispao pravo mint kao tamo nego je više kao prljavi mint. Mislim, nije to loše, ali htjela sam mint kakav sam vidjela. Tamnoplavi me više razočarao jer nisam baš osoba od plave boje, ali imam na wl tu jednu plavu boju koju želim. Tu plavu imaju Essence i Catrice. Taj GR tamnoplavi je u dućanu izgledao prilično sličan tim lakovima. Pošto sam imala par minuta prije nego odjurim na bus, nisam imala vremena ići u DM, a i taj GR je izgledao kao plava za mene, uzela sam ga. Imam ga sad na nogama i ne mogu reći da sam zadovoljna onime što vidim. Stvarno me već iritiraju ta svjetla od 15W po mjestima gdje je vidljivost boje od presudne važnosti. Još gora stvar su ona plava svjetla. Pa ja ne znam odakle kome ideja nakeljiti plava svjetla tamo gdje kupci biraju boje!
No, da se vratim na GR. Kopajući po lakovima, shvatila sam da nema svaka linija samo svoje nijanse. Npr. imam jedan peach sa šljokicama iz linije care+strong, a identičan sam vidjela i u liniji Charming Classics (oni mini). Taj mint kojeg sam uzela iz linije Paris našla sam i u verziji care+strong. Stavila sam jedan pored drugog i identični su. Jeste primijetili da pakiraju isti lak u više različitih bočica? Još nešto..., ako koga zanima, vidjela sam u njih onaj Catrice Genius in a Bottle lak koji je dupe nekog Chanela ili čega već. Znači, imate dupe i kod GR, linija Paris, ako svjetla ne varaju :D. 

30

Neki dan je došao i taj dan. Sad napokon imam i službeno opravdanje da radim gluposti. Nakon cjelogodišnje depre jer su mi oteli broj 29 (kad je on stigao, prekrstiše ga u 30, baš vam hvala), sad kad smo zvanični....


Šoping ću obaviti za koji dan da se nagradim što sam preživjela prijelaz.

Odlazim...

...u Pulu sutra navečer i vraćam se tek tamo u drugoj polovici 8.mj. Ovaj tjedan mi počinje praksa, a aktualan je i filmski festival, pa budite uvjereni da ćete dobiti izvještaje :D. Bit će radno, morat ću izvršavati obveze za rujanske ispite, ali bit će lijepo jer ću cijelo to vrijeme provesti s momkom. Uhodavamo se za budućnost :-Đ. Nisam se uopće odmorila od tih rokova niti sam došla sebi od tih šokova sa vrlo čudnim spavanjima koje sam priuštila organizmu (spavala sam svakako i u svaka doba bez reda), a u toku sam spremanja i pakiranja. No, to su slatke muke. Jučer mi je cijeli dan otišao na depilaciju i podgrijavanje voska. Što da vam kažem, majmun sam. Pogledala sam dva filma uz to. Uvijek nešto gledam jer ne mogu izdržati ni pola sata koliko me to smara. Ovako barem zaboravim što radim. Pogotovo kad je neka zanimljiva situacija pa nemam one psiho pripreme pred potezanje na dijelu na kojem jače boli. Povučem pa jaučem.

To je to za sada. Dobit ćete poslije još jedan mix post u kojem ću vas ugnjaviti time što ću nositi, a možda dobijete i sramotnu what's in my bag sliku :D.Još ne znam da li da se toliko izlažem, lol.
I za kraj, za nekih mjesec dana će biti moj prvi blogorođendan aktivnog bloganja (imam blog par godina, ali ga praktički nisam ni pisala), tako da će biti jedan skromni giveaway na mom blogu, koliko se može :). Ne znam još kad ću ga objaviti. Vjerojatno onaj tjedan nakon ovog.

Ćao! :D

Broj komentara: 19:

  1. Draga, šaljem ti virtualni zagrljaj !!

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo i od mene jedan zagrljajcic pa da bude bolje :) Ako nista drugo,imas te lakice,a taj prljavi mintic,probaj da mazes preko krec belog,mozda upali da ti se svidi... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :*
      Da, mogao bi dobiti na jačini preko bijeloga. Ma, lijepa mi je i ta prljava mint boja, ali ja sam sad željela jedan življi svijetli mint :D Plavi lak izgleda puno bolje na suncu, tako da, ajde, nisam više toliko nezadovoljna :D

      Izbriši
  3. Ajde, neka si ti riješila ta 3 ispita, znam kave su to muke po spavanju, ja sam prošlu srijedu, četvrtak i petak spavala sve ukupno 6 sati! Podočnjaci do poda, koncentracija na nuli, ali eto, ispit je riješen :) i da, i ja se pakiram već 2 dana, selim kod dragog, pa ćemo vidjeti hoću li se nakon par dana vratiti nazad sa svim stvarima :D ili ne :)) Uživaj u Puli :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, da.. Ja sam se znala zabuljiti u neku točku. Kao da mi mozak zaspi. Ili čitaš nešto i dok dođeš do kraja rečenice zaboraviš što je bilo na početku.
      Uh, blago tebi :D Neka vam je sa srećom! Nadam se da će se i kod nas ubrzo otvoriti mogućnosti. Razmišlja se naveliko :).

      Izbriši
    2. Nema od razmišljanja ništa :D Dragi i ja smo razmišljali preeedugo, pa dok on ne završi faks, pa dok ja ne završim, pa dok se on ne zaposli, pa dok se ja ne zaposlim, i tako to skoro već 10 godina traje, a onda sam samo za vikend spakirala stvari i adio :)! Pa kud puklo, da puklo :DD

      Izbriši
    3. Lol, al`kod nas nije tako jednostavno. Dijeli nas 100 km a svaki zavrsava fax u svom gradu. Uz to, imam i macke :D. Mozgamo kako da se izvede. On ce svoje prije finisirat i cim on bude imao financijsku sigurnost ce se moc nesto :D

      Izbriši
    4. I kod nas je bilo slicno, zivimo ( zivjeli smo :D) u 2 razlicita grada i svaki je jos studirao u drugom gradu, samo sam ja svoje zivotinjice ostavila kod svojih kod kuce. Ma sve ce se to poslozit, vidjet ces :))

      Izbriši
    5. Hoće, pitanje kad :D, ali kad dugo čekaš još malo ne znači toliko. Pretrpjet će se :). Kao što ste i vi :D

      Izbriši
  4. sve je to ok, bit ćeš ti dobro :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit ću, hvala :*. Ima i gorih stvari u životu, ali kad te nešto grebe treba to izreći jer inače dobiješ erozije na želucu :D

      Izbriši
  5. Ne zamaraj se! ;)
    Inače, meni je linija Paris njihova najdraža i najkvalitetnija...
    Čekam izvještaj s festivala! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam najviše tih Paris lakova :D. Najveći izbor boja imaju u mom GR dućanu, ali više mi se sviđa Rich Color ipak, mada ne puno više. Prilično su blizu. Sad više ni ne znam što spada u koju liniju jer sam primijetila ono što jesam. Zagledala sam se u jedan narančastocrveni iz linije care+strong pa sam se sjetila da nešto vrlo slično imam iz Paris linije, vjerojatno i isti taj.
      Bit će izvještaja s festivala. Jedva čekam :D

      Izbriši
  6. Opet ja :D

    Evo da se malo oslobodiš stresa :))

    http://eyedetoxx.blogspot.com/2013/07/the-beauty-blogger-tag.html#more

    OdgovoriIzbriši
  7. Želim ti da se krasno provedeš ovo ljeto, da se dobro naspavaš i odmoriš od stresa i užurbanosti ovog vremena! Ja sam svojih deset dana ljeta potrošila i danas odradila prvi radni dan nakon godišnjeg. Još ako koji dan uberem prije nego školarci krenu u školu biti će super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno! Vec sam sretna. Stigla sam kod dragog pa se zaboravljaju muke. U petak krecu obveze, ali sto se moze :)

      Izbriši

Thank you for commenting! I really appreciate it!