9. lip 2013.

[cro/eng] Sinful Colors nail enamel in shade 1106 Cinderella - swatches

Read in English HERE!

Pozdrav svima!

Danas vam želim pokazati svoj jedini plavi lak u kolekciji :D - Sinful Colors u nijansi 1106 Cinderella, a radi se o prekrasnoj svijetloplavoj boji Pepeljugine haljine sa nježnim roskasto-zlatnim šljokicama.


Iako nisam na 'ti' s plavim lakovima, a svijetloplava boja mi nije najdraža, nisam se mogla odvojiti od ovog laka kad sam ga vidjela na polici u dućanu.


Swatchevi
(sve fotke su slikane na dnevnom svjetlu)

Na iduće dvije fotke možete vidjeti kako izgleda s jednim, dva i tri sloja na noktima.


S jednim slojem praktički dobijete samo nešto šljokica s prozirnim lakom. Jedva se nazire prava boja laka.


Kao što možete vidjeti na donjoj fotografiji, ovaj lak se ne nanosi ravnomjerno (posebno pogledajte kažiprst i srednji prst).


U bočici mi ovaj lak izgleda prekrasno i volim ga gledati (da, vrtim ga po prstima, gledam i divim mu se :D), ali moram priznati da mi se baš i ne sviđa kako mi stoji. Uz ovu boju koža mi izgleda nekako roskasto i izgledam si kao praščić. Možda je do mene i toga što nisam previše fan svijetloplave na sebi.


Lak dolazi u lijepoj masivnoj bočici od 15 ml. Kupila sam ga u Trstu u parfumeriji robne kuće Upim, a platila sam ga 2,90 € (puna cijena 3,70 €). Sinful Colors je američki brend, a koliko sam vidjela na netu, kod njih su lakovi prilično jeftini (oko 2 $).

Kako vam se sviđa ova Pepeljugina haljina? :)

Hvala na čitanju i komentiranju! To mi puno znači :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for commenting! I really appreciate it!