16. tra 2013.

[eng/cro] Flormar Supershine Nail Polish num. 25 - swatches

(ovo je post kojeg sam objavila na svom drugom blogu http://wantsomepolish.blogspot.com/ ali sam odlučila tih nekoliko objavljenih postova prebaciti ovdje i najvjerojatnije ugasiti taj blog; shvatila sam da se ne mogu posvetiti vođenju dva bloga, tj. kvalitetno se posvetiti ovome i staviti na noge novi)

Hello everyone!

Čitajte na hrvatskom na dnu stranice.

Today I'll present you Flormar Supershine number 25 nail polish first.


Flormar Supershine - Shine and Hot  Perfect Polish - 25

 daylight picture

Here is how it looks on nails with one, two and three coats: 

daylight

Next picture shows how my nails look with three coats of polish on sunshine.

 
I like this shade. It is beautiful, but it don't looks great with my skin tone :(.


This is quality nail polish and it drys fast. The brush is long and narrow, and it's easy to apply. 
Price and amount of polish: about 2,50$ in Croatia, 10 ml.
Made in Turkey.


Do you like this shade? :)

Thanks for reading!

°°°°

Pozdrav svima!

U ovom postu pokazat ću vam kako izgleda Flormar Supershine lak za nokte u nijansi 25. 

Lak je fotografiran na dnevnoj svjetlosti, kao i swatchevi na noktima. Na slici 2 možete vidjeti kako izgleda na noktima u jednom, dva i tri sloja, a na slici 3 kako izgleda s nanesena tri sloja na suncu.

Meni je ova nijansa jako lijepa i zato sam ju odabrala, ali nisam baš zadovoljna kako mi stoji. Ne paše mi baš uz moj ton kože. Mislim da bi bolje stajala nekome tamnije kože.

Kvaliteta ovog laka je odlična. Trajnost mu je dobra, bolja nego kod nekih drugih iz linije, a sušenje brzo. Četkica je dugačka i uska, a lak se lagano nanosi.
Cijena laka je oko 15 kuna, a može se naći na displayu Flormar lakova u Plodinama te dućanima koji drže samo Flormar kozmetiku (u Rijeci imate u prizemlju Robne kuće Ri i u ZTC-u), a mislim da ih drži i Kozmo.
Količina laka koju dobijete je 10 ml.
Proizvedeno u Turskoj.

Sviđa li vam se ova nijasna? :)

Hvala na čitanju!
 

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for commenting! I really appreciate it!