1. pro 2012.

RBP #10 - Plodine, savijača, peciva


Pozdrav svima! :)

Ujutro sam bila u Plodinama (supermarket za one koji nisu iz HR). Baš je bilo pravo praznično raspoloženje. Hrpa ukransa, puno alata za kolače, poklon paketa, žaruljica, božićnih boja.. Baš lijepo uglavnom. Kupila sam par sitnica (doslovno sitnica) i evo ih:


Kupila sam pjenjaču (8 kn, na sniženju su 50%, skupa sa silikonskim četkicama, špatulama i silikonskim podlošcima za valjanje tijesta). Sad mi je žao što nisam kupila još jednu za svoj ormar u kog si spremam kuhinjske gluposti za moj budući dom :P. Uglavnom, čini se ful čvrsta - zato sam ju i uzela jer naša silikonska ne može miješati ništa gušće. Sve iz te kolekcije dolazi u ljubičastoj i jabučno zelenoj boji.

Prošle godine sam propustila rezače za kekse na komad. Ne znam kad su ovo stavili u prodaju, ali mene je zateklo svega par modli u toj velikoj kutiji. Odabrala sam si jelena i konjića - njih nemam. Još mi treba gingerbread men rezač :)

I lak! :D Rekoh si da je dosta s lakovima za sada jer sam si kupila prije desetak dana njih desetak koje nisam stigla sve ni namazati. Rekoh si da ću vidjeti kad dođe nova Golden Rose Jolly Jewel kolekcija sredinom mjeseca, ali ali.. Obično prazna Flormar stalaža lakova u Plodinama je bila puna! I onda si rekoh da ću samo proći pokraj nje da škicnem u prolazu. U prolazu sam, naravno, odmah upecala Supershine 14 (iako na slici izgleda crno), kojeg gledam na netu već mjesec dana i imam ga u wishlisti. Mogu samo reći da je prekrasan i da je moj! :D Swatchevi uskoro :)

Ispekla sam i savijaču s rogačem - moju prvu savijaču s dizanim tijestom. Evo kako mi je ispala:


Malčice mi se prerastanjila, tj. napravila sam pretanko, a puno nadjeva pa kad sam prenosila u pleh se rastegnula :D Ali je baš fina. Volim rogač. Dodala sam malo meda u nadjev, vanilije, cimeta, sušenih brusnica i nešto malo grožđica.

Jučer sam, pak, ispekla peciva od crnog brašna s cijelim sjemenkama. Smjesa je gotova za upotrebu (ima sol i kvasac i dodatke) i kupljena je u Lidlu. No, meni se nije riskiralo s dizanjem tijesta pola dana pa sam ga zamijesila na standardni način s kvascem, dodala sam malo ulja i posolila sam. NEMOJTE soliti! :D Ispalo je preslano :lol:. Baš se osjetilo. S kuhanom slankastom šunkom se nije moglo jesti. No, peciva su zbilja predobra! Korica je bila mekana odmah, a kruh je bio spužvast i sočan i drugi dan. Ne znam što su dodali, ali što god jesu, kruh je ispao jako fin (osim moje greške u soljenju iako nisam baš puno soli stavila).

Evo kako izgleda:


Umijesila sam tijesto klasično, s miksanjem da mi bude dobro umiješano. Formirala sam male polpete (pljeskavice) i pustila da se dižu na plehu. Kad su se digle, samo sam ih ubacila u pećnicu na 250°C. Pekli se se oko 10 min. Imam još pola kile tog brašna pa ću ovih dana i to ispeći. Nije ih trebalo ni umatati u krpu dok su vrući jer je kora bila odmah meka. I da, nisam spomenula da sam ih prije dizanja premazala s malo ulja.

I mislim da je to to za ovaj post. Sad si idem skuhati čaj za želudac (jer sam jela vruću savijaču i dosta slatkog ove dane pa osjećam posljedice), ali pojest ću još malo (moram :D ), a onda se zavaliti u stolicu i uživati u ostatku subote (na kompu ofkors). Makar, mislim da mi ne bi bilo na odmet da si očistim kompjuter jer ga facepalmam 13 puta dnevno koliko mi umire...

Kako ste proveli ovu subotu? :)


Broj komentara: 6:

  1. Sad stigoh..citaces :))))))))))0
    Savijaca sa rogacem NJAM!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je njam :D. Rogač je baš super. Treba to češće konzumirati :D

      Izbriši
  2. Super su mi ti rezači na komad u Plodinama. Htjela sam kupiti snješka ali ga nije bilo :(
    Što se savijače tiče, po meni su najbolje one s malo tijesta i puuuuuuuuuuuno nadjeva.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesu, to mi je baš super jer imam nekoliko kompleta pa tako i nešto duplića. Ovo je prava stvar. Uzmeš si što nemaš :) Sad je bio zadnji jelen, nekoliko konjića i još nešto što sam zaboravila. Nije mi očito bilo interesantno. Uglavnom, nadam se da će ih opet staviti :(. Snjegovića imam, čak dva mislim iz različitih kompleta.

      Nemam ni ja protiv puno nadjeva :D

      Izbriši
  3. joj kao da čitam o sebi - i ja sam nedavno počela skupljati stvari za svoj budući dom :D to mi je tako simpa.a i slaba sam na te kuhinjske stvarčice općenito (a i na mnoge druge)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obožavam suđe. Suđe i lakove za nokte :D. Radije kao poklon želim neko suđe nego odjeću :D. Tako se veselim kućenju i tom shoppingu suđa da to ne mogu ni opisati :D

      Izbriši

Thank you for commenting! I really appreciate it!