1. pro 2012.

Lijep sunčan dan 7.11. :)


Htjela sam objaviti par slika koje sam uslikala prije više od 20 dana, ali eto nisam. Možda je sad pravo vrijeme kad se temperatura spustila blizu nule, bura puše, a brda na istoku se bijele. Početak studenog je bio nalik proljeću, pa evo par slika (odmah mi toplije oko srca :))

Moj zec Bepo



I jedan kratki video :)



Moja zečica Sonja






Malo tikvi :)


Lijeva prinčeva kruna, gore kabocha (mada sam skeptična je li čistokrvna), desno turkinja.


Zaostali prinčevi koji su izrasli krajem rujna/početkom listopada. Nažalost, nisu stigli sazriti, ali bit će dobri u rižotima.

I slijedi nekakva buča koju smo kupili prošle godine, tj. jednu krišku koja je imala i sjeme. Nije bila nešto ukusna, vodena je, ali ima debelo meso i dobra je u štrudlama. Tako smo je i prozvali 'štrudla'. Kasno je počela davati plod, tek početkom 9.mj. Jedna je skoro pa sazrila što se vriježe tiče i boje (više-manje), jedna je ostala zelena, a treća je istrulila :(.




I malo krizantema :)


I to je to za ovaj post!

Ostajte dobro :D

2 komentara:

  1. ajme kako su ti bepo i sonja slatki *.*
    prava si vrtlarica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujem u njihovo ime :D.
      Što se vrtlarenja tiče, ove godine nekako nisam stizala previše brinuti o bilju, ali sam uredno kopala jame za tikve i posadila ih :D

      Izbriši

Thank you for commenting! I really appreciate it!