14. stu 2012.

My mini perfume collection


Pozdrav svima!

Danas ću pokazati svoju skromnu mirisnu kolekciju :). Parfeme jako volim, ali ih ne volim uvijek na sebi. Na primjer, ujutro ga rijetko stavljam jer mi je tad želudac osjetljiv, a mirisi, pogotovo jači, mi znaju smetati u tome da mi javljaju uzbunu želucu i to mi zna potaknuti ili pojačati mučninu. Nisam jutarnji tip, pa tako niti jutarnji mirisni tip. Volim se mirisati poslijepodne i navečer, a često i prije spavanja.

Pošto sporo trošim svoje parfeme i toaletne vodice, nemam ih puno jer me mrzi nabavljati štogod novo da stoji i kvari se kad imam toga za potrošiti. Ali volim ih zbilja :D

Dakle, ovo stoji na mojoj polici:


AVON: Passion Dance - Windscape - Little Black Dress 

Passion Dance ne koristim često, a kad ga koristim, stavljam ga u poslijepodnevnim satima. Nešto je jači u početku, ali to brzo ishlapi pa ostane lijep citrusasti miris. Ne svježi citrusasti već zagušeniji. Imam još jedan Passion Dance, ali u bočici u obliku kugle i to bez pumpice. Oba su EdT po 50 ml i mogu se kupiti u Avonovom katalogu.

Windscape najčešće špricam na sebe jer je svjež, lagan i cvijetno-slatkast. On mi paše i zimi i ljeti i ujutro i prije spavanja. Jedino za što mi baš nije jest za večernji izlazak. Windscape je EdT od 50 ml i može se kupiti u Avonovom katalogu.

Little Black Dress je prodoran večernji miris i tad ga i koristim. Imam nekakvo limitirano izdanje ovog mirisa (zato nije u klasičnoj bočici). Ovo je EdP u bočici od 30 ml. Potrebno ga je malo i dugotraja je. Također, može se kupiti u Avonovom katalogu.




NAOMI CAMBELL Mystery

Ovaj miris, EdT, sam jako voljela. Odgovarao mi je zimi, pogotovo predvečer i navečer. Bio mi je super za večernje izlaske. Kako ga opisati? Prva stvar koja mi pada na pamet jest ženstven. Kad sam spala na četvrtinu bočice, počela sam ga štedjeti, a onda sam ga i zanemarila pa mi je dosta ishlapilo i miris se lagano promijenio. Dobila sam ga u paketu s gelom za tuširanje. To je EdT u bočici od 15 ml. Ne znam je li još uvijek dobavljiv jer ga imam osam godina.




GALIMARD: Brindille - Journal Intime - Songerie - Printemps Japonais

Ove mini parfeme sam kupila na maturalcu u Španjolskoj, na povratku kući u Grasseu u Francuskoj, gdje su, vjerujem, mnogi bili. U slučaju da ne znate, tamo je tvornica parfema. Imali smo razgledavanje tvornice, a u sklopu nje je bio mali dućan.
Cijena im je bila mala, nešto tipa 10-20 eura, a u paketu ih je bilo 5. Jedan je potrošen, no nisam ga ja potrošila :). Moj najdraži iz ovog kompleta, a i najdraži miris općenito, je Brindille. Štedila sam ga maksimalno, a sad sam već pri kraju. Miris bih opisala kao prozračni cvijetni i zaista mi najviše paše. U Galimardovom web shopu se mogu naći toaletne vode od 20 do 43 eura, a parfemi od 38 do 60 eura. Čini se da dostavljaju u RH.
Idući koji mi je fin jest Printemps Japonais. Nega bih opisala kao slatkasto-pudrastog. I on je dobavljiv i to za 38 do 60 eura (parfem), te 20 do 63 eura za toaletnu vodu. Za 63 eura možete dobiti čak litru toaletne vode.
Journal Intime je jako nježan i njega sam stavljala svega nekoliko puta, a Songerie je pak 'taman' i tup. Podsjeća me na Opium. Oba su i dalje dostupni, a cijene su kao i za prethodna dva.
Ovakav komplet više nije dostupan. Ima neki sličan, 6 bočica od 15 ml za 56 eura (moje su cca iste, ne piše mililitraža). Poskupilo :).

http://www.galimard.com/index.php/en/online-boutique.html




BURBERRY Weekend

Ovo je moj najnoviji miris, EdP kojeg sam dobila krajem kolovoza. Ovaj miris izaziva puno više osjećaja u meni dok ga 'njušim' od svih koje imam. Na prvi njuh osjećam blagi nježni miris koji me podsjeća na izležavanje na ljuljački na toplim zrakama sunca koje se probijaju kroz krošnje stabala u kasno proljetno jutro. Katkad ostanem u tom moodu s njim, ali katkad u meni izaziva posve drugačije osjećaje. Katkad me podsjeća na melankolično maglovito poslijepodne u prirodi, na osamu. Vjerujem da ovaj miris ima još mnoga lica. Možda je načinjen takvim da se može interpretirati po datom trenutku jer vikenda je puno, razno raznih. Čudo od parfema. Katkad ga volim, katkad ga teško podnosim. Ovisi kakav osjećaj budi u meni i kako se nosim s tim. 
Kao što se vidi na slici, to je EdP u bočici od 100 ml. Potrebno ga je minimalno. Špricnem ga dalje od sebe pa prođem kroz njega i dovoljno je koliko ga dohvatim. Traje dosta dugo.



I slijede dva koja, nažalost, koristim za špricanje životnog prostora:



CRISTIAN LAY Musk

Ova toaletna voda grozno miriši. Ne znam jesam li ga špricala na sebe više od jednom, a koristim ga za špricanje sobe. Čak ni tad mi ne paše. Brzo nestaje, a ako hoću da ubije neki miris, moram ga puno našpricati i onda mi smeta. Ne znam kako da ga opišem, osim da ima tipičan jeftin miris. Nema nikakvu markicu pa pretpostavljam da je bočica od 100 ml EdT. Nikako da ga više potrošim. Kupljen je preko kataloga Cristian Lay. Ne znam koliko ste upoznati s tim brendom (štoli), ali prodavali su bižuteriju, nešto malo kozmetike i toaletne vode. Imala sam neke njihove testere mirisa i svi su bili grozni. Nisam parfemski snob. Štošta mi lijepo miriši, iako ne podnosim sve na sebi ali bar volim mirisati bočicu, ali ništa od ovog brenda mi nije ni približno podnošljivo mirisalo. Ne znam jesu li još uvijek prisutni u Hrvatskoj. No, da ne bude sve negativno, imam jedan prsten kupljen kad i ova toaletna (pred kojih 6 godina) i prsten je i dalje kao nov.




GUERLAIN L'Instant

Teška srca... Ali ovo ne mogu podnijeti na sebi. Mama ga je dobila na poklon i prepustila ga je meni jer joj nije odgovarao. Međutim, niti sam parfem niti parfemska krema mi ne pašu. Guše me i od tog mirisa me boli glava. Probala sam ga špricati samo po zraku pa proći kroz oblak da što manje dođe na mene, ali kako je jak i parfem je, zakači se za mene i ostane. Trajnost mu je izrazito duga.
I tako je on stajao u ormaru i čekao. Kad sam se sjetila da bih ga mogla prodati ili pokloniti, računala sam koliko je star i zaključila da je prestar za tako što, a uz to je malo i potamnio, a čini mi se da mu se i miris promijenio. Tako je ostao kod mene osuđen na posao koji takva 'elita' ne obavlja, ali barem ubije sve smradove i drži se dugo u zraku. Potrebno ga je malo i postojan je, čak i u zraku :).
Dakle, to je EdP u bočici od 80 ml. Troši se sporo i po svemu sudeći, špricat ću kuću njime još narednih 10 godina. Krema je također puna :(.



2 komentara:

  1. Hmmmm, ako je ovo skromna kolekcija, što bi onda rekla na moju "kolekciju" s dva parfema? I to jedan muški (kojeg obožavam i nosim svakodnevno) i jedan ženski (kad me uhvati inspiracija)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa s obzirom da prosječna ženska osoba zainteresirana za kozmetičke stvari ima više primjeraka.. :D. Vjerojatno bih i ja bila na jednom ili dva da većinu nisam dobila kao poklon :D. Jaoj, i meni je jedan muški taaaako dobar i to iz Avona. 'I'm perfect' mislim da se zvao. Dugo ga već nemaju u ponudi. Imam tester i znala sam se potapkati time.
      Haha, ženski kad je inspiracija :D. Simpatično :D

      Izbriši

Thank you for commenting! I really appreciate it!