9. stu 2012.

Shopping (mini) #2 - DM

Pozdrav svima :)

Danas sam bila u DMu po neke stvari koje su mi trebale i usput se počastila sitnicom.

Najprije s onim s čim sam se počastila jer mi je to najslađi dio :)


Gel za tuširanje i losion Balea Limited Edition  smokva i čokolada

Ovaj gel mi je na wishlisti, a vidjela sam da postoji i losion pa sam ga uzela da imam komplet i da mirišim fino toliko da se mogu pojesti. Da, zaista miriši kao kakav slatkiš, ružičasto slatko-čokoladno. Super miriši. Večeras ću ih isprobati :) Gel za tuširanje je 7,90 kn 300 ml, a losion 9,90 kn 200 ml.

Zatim sam uzela šampone.


Ostala sam bez šampona protiv peruti. Mislila sam ponovo uzeti Fitoval, ali sam ugledala Asebon. Nisam ga isprobala pa sam ga zato uzela. Drugi je Subrina Recept šampon protiv ispadanja kose jer mami i meni strašno pada kosa. Linjamo se strašno. Ne znam kako ću kombinirati s ovim protiv peruti i kako će Subrina djelovati na moju glavu. Nadam se dobro. Asebon je 32,90 kn 200 ml. Subrina je 19,90 kn 200 ml+200 gratis.

Kad dovoljno istestiram Asebon, napisat ću post o šamponima protiv peruti koje sam koristila.


Kupila sam i sapun i sredstvo za dezinfekciju ruku. Sapun je Dahlia med&badem. Ima zaista jak miris. Nadam se da će biti dobar jer mi užasno privlačno djeluje njegova ambalaža. Sapun dođe 3,90 kn 100 g.
Balea antibakterijski gel za ruke dođe 6,90 kn 50 ml.

I nešto hrane za krznaše :)


Dein Bestes hrana za mačke, 3 limenke od 400 g. Cijena je 4,90 kn/kom. Uzela sam dvije pileće i jednu pastrva/losos. Ova hrana je baš dobra i moji ju vole.


Dein Bestes hrana za kuniće, 2 kutije po kilu. Cijena je 8,90 kn/kg - što je najjeftinija hrana za kuniće koju se može naći. Druga najpovoljnija je na kile u agrariji za 16 kn. Ostalo pakirano po pet shopovima i supermarketima je dosta skupo.
Dein Bestes radi hranu i za zamorce i hrčke, a za kuniće rade i razne poslastice. Znam im kupiti kekse u obliku bananica i hrskave jastučiće od... hmm, ne sjećam se od čega su. Mislim od lucerne. Jastučići su super. Zečica je samo to htjela jesti kad je obolila pred godinu dana. Bilo je ili jesti jastučiće ili joj doslovno gurati hranu u usta. Sve za glodavce je povoljno.

-

Toliko od mene :). Baš sam nekako umorna pa imam osjećaj da sam pisala kao da nabrajam. Osjećam da su mi rečenice beživotne.
Peče mi se panetone i jedva čekam da ga probam. Radim ga praktički pola dana. Trebao bi biti pjenast ;).

Bye, bye!

Broj komentara: 8:

  1. Baleini najbolji gelovi i losioni uvvijek limitirani :( Btw.obožavam ovu liniju, imam gel za tuširanje i super miriše!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da :D. Imaš li i onaj drugi miris, badem+višnja? Mislim da ću si uzeti i njega/njih.

      Izbriši
    2. Badem i višnja od prije imam losion, a danas sam uzela i kupku <3 Ova kombinacija mi još bolje miriše.
      Btw. ne znam kako je gore ono 'w' u 'uvijek' zalutalo, fuj fuj, greška. :O

      Izbriši
    3. Ne brini o greškama :D
      Uzet ću si i ja taj drugi miris. Limitiran je pa ću dugo žaliti ako ga propustim.

      Izbriši
  2. mmmmm panatone :D

    balea gel mi tako dobro miriše. po pralinama :D. i super mi je što se ne zadržava na koži dugo, meni je bitno da fino miriše dok se tuširam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koristila sam pred dosta vremena jedan Avon naturals gel od vanilije i još nečega i taj se zadržavao na koži i meni je to super :D. A Avonove kupke zamirišu pola kuće. No, meni je ok i ako se ne zadrži dugo, ali kad mi krema lijepo miriši volim da ostane :D

      Izbriši
  3. obožavam ovaj gel,a losiona nigdje nema više :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam gelove nedavno kod mene, a losione nisam gledala. Ne vjerujem da je veća potražnja za losionima nego da su jednostavno naštancali puno gelova :D Bio im je to dobar potez. Nadam se da će biti tako tejsti gelova i losiona i ubuduće.

      Izbriši

Thank you for commenting! I really appreciate it!