21. stu 2012.

Google is my friend #2


Pozdrav svima!

Na redu je još jedan post sa zanimljivim upisima koje sam našla u nadzornoj ploči svog bloga u pretraživanju po ključnim riječima.
Prošli, i prvi, post na ovu temu je ovdje: http://azziellablog.blogspot.com/2012/11/google-is-my-friend-my-best-friend-d.html

Kao i prošli put, ovaj post pišem jer mi je ovo zabavno i simpatično. Inače su mi smiješne neke gluposti, koje katkad možda ni nisu smiješne. Ove pretrage spadaju u tu kategoriju. Uglavnom, često provjeravam te pretrage pa hihoćem sama sa sobom :D

Pa idemo od najstarijeg upisa:


1. rade šerbedžija u fimu se pece u pecnici 
 
Ok, nakon cca 2 tjedna što mi je ovo došlo, ne mogu prokljuviti kakav je to film u kojem se Rade Šerbedžija peče u pećnici, zašto bi se ikoji lik ikad pekao u pećnici i zašto samo 'šerbedžija' ima kvačasta slova, dočim siročad 'pece' i 'pecnica' nemaju :/.
I dalje ne kužim kakav je to weird film :D.

2-3. najlonke 2012 i volim nositi najlonke 

...uz najlonke ispod hlača 2012 iz prošle ture - opsjedaju me najlonke :D.
Volim nositi najlonke može biti neki blog - što vi mislite? - jer ili je to ili netko razgovara s googlom :D

4. granični prijelaz sa pulom

Puntižela? :D Da, ima tamo obilježen put do podvodnog tunela prema Italiji, a granični prijelaz je malo prije morske granice. Ipak mora postojati neki međugranični prostor, 'ničija zemlja', s Duty Free Shopom. 

5. tražim mini stroj za odvajanje sjemena

Kaže momak: "Eh, u protivnom bi google mogao pomisliti da ga prodaje." ...na što sam se grohotom nasmijala :D

6. b beauty lakova ima prodaju se

I opet momak kaže (ovaj put predočeno pokretnom slikom):


...se kupam 8-)

Toliko za sada. Novu turu očekujte za koji tjedan!

Lijepo se zabavljajte :D

Broj komentara: 6:

  1. haha, ajde molim te, napiši, kako dođeš do toga. Ja sam nedavnoo otvorila blog koji još nisam nikamo objavila i stalno vidim nove posjete pa me zanima od kuda stižu ako nitko osim mene i jedne prijateljice ne zna za njega

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo našla sam, vrag mi nije dao mira pa sam malo kopala :-)

      Izbriši
    2. Možeš se registrirati na Google Analytics pa tamo imaš uvid koliko ti se ljudi zadržavaju na blogu, odakle pišu (gradovi), odakle su došli ti po ključnim riječima i koliko su se zadržali, koliki je prosjek zadržavanja novih i starih članova itd.
      Kod registracije dobiješ jedan dio koda kojeg treba umetnuti u izvorni kod svojeg bloga. Ako ti bude trebala pomoć s nalaženjem izvornog koda (isto je u nadzornoj ploči), javi :)

      Izbriši
  2. Ovaj google krug je nadmašio prethodni. I u slučaju da nisi, nadam se da ćeš uskoro početi nositi najlonke ispod hlača, lol

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo sad sam čekirala moje i netko je googlao "prepečenu koricu hleba" i "kuhani royal ising" a ima i puno onih koji traže recepte od Lorraine Pascale, što je zapravo i jedina logična poveznica na moj blog, budući da imam post posvećen njoj.

      Izbriši
    2. Najlonke sam spomenula u jednom postu kad sam pokazala da sam u Puli na obrtničkom sajmu kupila dokoljenke i napisala da ne volim najlonke ispod hlača osim ako je jako hladno. Eto, radi toga mi stalno dolaze najlonkaši i vjerojatno su jako razočarani :D.

      Mora da ti je netko pisao u komentarima to čemu ne znaš s čim je povezano :D. Mada, pazi ovo.. Meni je netko guglao 'žlica s utisnutom oznakom w' :D. Ne da nisam pisala o nikakvih žlicama, nego nemam pojma niti kakva je to žlica :D. Jedino logično je da me pronalazi zato što sam u receptima pisala 'žlica' :D Katkad nema smisla kao ni ona tražilica na forumu.hr :D

      Izbriši

Thank you for commenting! I really appreciate it!