16. stu 2012.

DIVA kozmetika akcija + random piskarije


DIVA kozmetika je na svojoj facebook stranici objavila da će od 19. do 24.11. svi lakovi za nokte biti po 8 kuna. Nije li to fantastično? :D

Obavještavam sve one kojima je to promaklo. :D Narudžbe iznad 100 kn imaju besplatnu dostavu.

Letak:


Narudžbu sam cca složila. Još sam neodlučna glede nekih boja. Jedva čekam! :D

-

Začudo, baš i ne znam o čemu bih mljela. Bliži mi se ispit, kojeg jedva imam strpljenja učiti. Koncentracija mi je užasna jer mi mozak radi sto na sat - ali za druge stvari. Majka kaže da imam puno praznog hoda - istina. Zašto se ne mogu organizirati da sve stignem, ne znam. Ako si organiziram vrijeme, u startu nešto zeznem i sve se poremeti. Divim se organiziranima koji imaju sto obveza i sve stignu. Kako? Ne znam.
I to je to :D. Da ne gnjavim bezveze jer zaista... ne znam o čemu bih pisala.

Pozdrav :mah-mah:

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for commenting! I really appreciate it!