26. stu 2012.

AVON pro brow enhancer - shade: dark brown


Pozdrav svima!

U ovom postu ću podijeliti jednu Avonovu stvarčicu za obrve koju sam osvojila na youtube giveawayu (pisala sam o tome ovdje). Nisam to vidjela u našim katalozima (ako sam slučajno propustila, ispričavam se) tako da mi je bilo posve novo.

Puni naziv proizvoda: 
AVON pro brow enhancer / rehausse-sourcils / rellenador de cejas

15 g / 0.053 oz

Shade: dark brown

Use: Twist base to activate product. Use light stokes to fill in sparse areas and to define brows.

Sastojci: water - butylene glycol - nylon-6 - hydroxyethylcellulose, propylene glycol, triethanolamine, phenoxyethanol, carbomer, caprylyl glycol, pvp, disodium edta, silica, panthenol, citric acid
Može sadržavati: iron oxides - black 2/CI 77266

Ovako izgleda:


Radi se o duguljastoj plastičnoj tubici veličine maskare ali užoj. Dio kojim se proizvod aplicira ima plastičnu četkicu, a proizvod izlazi okretanjem donjeg dijela tubice (ili bočice).

Proizvod izgleda ovako:


A razmazan ovako:


Kao što vidite, radi se o gelastoj tekućini u kojoj se nalaze kratke dlačice, koje bi trebale pojačati obrve, popuniti ih.

Kad sam to dobila i isprobala na ruci, vidjela sam te dlačice ali sam pomislila da to boji svjetlije dlačice. Mislila sam da mi je obojalo moje sitne svijetle dlačice na ruci. Kako imam crne obrve, a ne znam nikoga s tamnom kosom i svijetlim obrvama, nisam znala što ću s tim. No, onda sam se sjetila da bih mogla pomoću toga lakše vidjeti sitne svijetle dlačice na licu pa ih lakše isčupati. Probala sam i to i tada tek primijetila da to u biti ne boji dlačice nego da to u sebi ima dlačice! :)

Obrve su mi relativno guste tako da ne vidim neku bitnu razliku, ali kako je to gelasta smjesa, lijepo ih definira. Zadovoljna sam zapravo što sam ipak isprobala na obrvama i što mi može koristiti.

Jeste li vidjeli išta slično ovome i kakvi su vaši dojmovi? :)

Uživajte!

2 komentara:

  1. iskreno,čudam mi je ovo malo proizvod na prvu :D ne izgleda mi lijepo i iako imam relativno rijetke obrve ne bi htjela da mi ove dlačice budu na njima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jest, baš je nekako čudan :D. Moje su guste pa ne bi baš pomoglo da stavim sliku prije i poslije korištenja. Ako hoću razliku moram staviti puno proizvoda, a to se onda vidi iz aviona. Kad stavim malo, ne vidim razliku u njima, osim što budu začešljanije, fiksirane. Kao da sam stavila malo gela za kosu.

      Izbriši

Thank you for commenting! I really appreciate it!