27. ruj 2012.

[Filmski] Hugo; Snow White and the Huntsman; Shutter Island; The Hunger Games

Pozdrav svima :)

Nisam sigurna da ikoga zanimaju moji filmski 'reviewovi' ali pisat ću ih katkad, zasad :).

Zadnje vrijeme, cca pola godine, ali traje to još i puno duže zapravo, slabo gledam filmove. Vjerujem da je nekima nekoliko filmova mjesečno zapravo dobar broj, ali za mene nije. Prije sam ih toliko gledala tjedno, a grozno je što mi se ovih pola godine koliko pamtim, dešavalo da pogledam samo jednog na mjesec - što je zaista loše :D. Ali ne može čovjek sve stići, pogotovo kad se ulovi gledanja serija - a lovim se serija.

Unazad deset dana pogledala sam četiri filma i zadovoljna sam sa svima, više ili manje, tj. nije mi žao što sam ih gledala i ne osjećam da mi je s ijednim bilo potraćeno vrijeme. Dakle... :)

-

HUGO (2011)

Genre: adventure, drama, family
Director: Martin Scorsese
Cast: Asa Butterfield, Chloe Grace Moretz, Ben Kingsley, Sacha Baron Cohen, Emily Mortimer, Christopher Lee

Priča o dječaku Hugu, siročetu kojeg je 'naslijedio' stric/ujak pijanac, čuvar sata na željezničkom kolodvoru. Ujak/stric netragom nestaje, a Hugo ostaje sam preživljavajući, radeći stričev/ujakov posao (bez da ga primijeti čuvar kolodvora) i pokušavajući popraviti jedinu stvar koja mu je ostala od oca. U priču se upliću i vlasnik štanda tričarija i njegova pokćerka, a upravo će taj čovjek biti ključan u Hugovom nastojanju da oživi taj predmet i želji da ponovo postigne doticaj s ocem.

Film je uživancija za oko i dušu :) i preporučila bih ga svakome, pogotovo onima koji imaju doticaj sa svojom dječjom zaigranom stranom.

Moram spomenuti Station Inspectora (Sacha Baron Cohen) koji je 'pljunuti' Officer Crabtree iz 'Allo 'Allo! (i to nisam samo ja primijetila :D.

U filmu je prikazan i rad i pad velikog iluzioniste i redatelja Georgesa Meliesa i to shvaćam kao odavanje počasti Meliesu. Više njegovih uradaka se moglo vidjeti u filmu, a jedan od njih je i Le voyage dans la lune iz 1902. godine. Možda ste neuki kao ja po tom pitanju, ali vjerujem da je ovo većini poznato:

Znam za ovaj mjesec otkad sam bila klinka, ali nikad se  nisam sjetila saznati o kojem filmu je riječ i to pogledati. I ne, mjesec nema dalekozor na oku kao što sam dugo mislila :D.

Sva sreća što je danas puno toga dostupno na internetu, pa cijeli La voyage dans la lune možete pogledati na YouTubeu, a ja ću staviti link na verziju koju sam i ja pogledala. Radi se o verziji u koloru, a soundtrack je suvremen. Nisam ga baš odobrila, a ako vam smeta, lako ga možete stišati.

Za kraj moram staviti i ovu pjesmu Sashing Pumpkinsa radi divnog spota :)

Moja ocjena: 9/10
Imdb ocjena: 7,7/10 (metascore 83/100)
Rotten Tomatoes ocjena: 8,3/10

-

SNOW WHITE AND THE HUNTSMAN (2012)

Genre: action, adventure, drama
Director: Rupert Sanders
Cast: Kristen Stewart, Chris Hemsworth, Charlize Theron, Sam Claflin

Kako i naziv filma govori, ovo je film o Snjeguljici :D. I mislim da i vrapci na grani znaju o njemu jer je već so stara vijest pa neću previše o njemu. Ukratko, Kristen Stewart je Snjeguljica, a kao što svi znamo iz bajke, ostala je siroče sa svojom zlom maćehom (Charlize Theron) i svojom ljepotom i nevinošću 'ubijala u pojam' zlu maćehu. A sad o utiscima :).

Željela sam pogledati ovaj film otkad sam vidjela njegovu najavu - tmurna i 'ocrnja' verzija Snjeguljice mi je bila veoma primamljiva. I počeo je zanimljivo i obećavajuće, ali sam nakon trećine pomalo počela to gubiti. Iako sam bila skeptična prema Kristen, zaista je dobro sjela kao Snjeguljica (barem u ovoj ekranizaciji). No, ostala sam razočarana Huntsmanom (Chris Hemsworth) i kemijom koja se odvijala među njima, tj. koja se nije odvijala. Nije je bilo. Nikakve konekcije između ta dva glavna (Snow White i Huntsman) nije bilo, u mojim očima barem. Valjda sam očekivala da će on biti zericu šarmantan pijanac (nakon Thora), ali nije. Bio je lejm, njihov odnos je bio lejm. Ne bih ni željela ne znam kakvu limunadu, ali c'mon.. Jednu iskricu se može upaliti. Također i kraj filma mi nije sjeo, ali ne želim nekome pokvariti gledanje.
I moram reći, kao što su i mnogi rekli, Charlize zaista nosi ovaj film.

Jeste li primijetili štit kojeg nosi Snjeguljica? (haha, znam da jeste :))

Aragorn i Tree of Gondor (Lord of the Rings)

Film je solidan i ocijenila sam ga nešto malo više nego što bi u cjelini zaslužio, samo radi prve trećine filma. Pogledala, nije mi žao vremena, ali ne bih rekla da će mi ikad više doći želja.

Moja ocjena: 6/10
Imdb ocjena: 6,4/10 (metascore 57/100)
Rotten Tomatoes ocjena: 5,6/10

-

SHUTTER ISLAND (2010)

Genre: Drama, Mystery, Thriller
Director: Martin Scorsese
Cast: Leonardo DiCaprio, Ben Kingsley, Mark Ruffalo, Michelle Williams, Max von Sydow, Emily Mortimer, Patricia Clarkson

Još jedan Scorsese kog sam pogledala zadnjih dana. Priča započinje dolaskom dvojce detektiva na otok Shutter, na kojem se nalazi jedino ludnica, i početkom njihove istrage o nestanku jedne bolesnice. Glavni lik, detektiv Teddy Daniels (Leonardo DiCaprio) bori se s vlastitim duhovima prošlosti, a čudne stvari u istraživanju ludnice će polako početi izlaziti na vidjelo. Toliko, da ne spoilam :).

Iako možda zvuči kao horor, zapravo nije, ali cijelo vijeme osjećate napetost. Bila sam napeta jer sam se, u biti, pripremala na moguća iznenađenja. Atmosfera odlična. Super je što je uspješno održana ta nelagoda i napetost bez da se otišlo pretjerivati i stvarati nekakav horor. Zadnja trećina filma mi je nešto pala u očima. Ima tu nekih dijelova koji su mi možda 'klimavi', nisu učinjeni kako bih željela itd., ali sve u svemu. mislim da je ovo dobar film za odabrati nekome tko voli napete filmove s jakom atmosferom.

Pogledala sam solidnu brojku Scorseseovih filmova (malo sam slabija s njegovim starijim uracima), a ovoga ne bih svrstala ni u najlošije njegove ni u najbolje - sasvim je dobar, i više od toga. Iako ima dosta njih koji su mi iznad njega na ljestvici. Apsolutno najlošiji Scorsese mi je Bringing Out the Dead . Jedva sam smogla snage da ga dovršim, moram priznati, a N.Cagea sam željela zatući.

Moja ocjena: 7,4/10
Imdb ocjena: 8/10 (metascore 63/10)
Rotten Tomatoes ocjena: 6,6/10

-

THE HUNGER GAMES (2012)

Genre: action, adventure, Sci-Fi
Director: Gary Ross
Cast: Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson, Woody Harrelson, Elizabeth Banks, Stanley Tucci, Wes Bentley, Lenny Kravitz

Ekranizacija prve knjige megapopularne trilogije The Hunger Games (The Hunger Games, Catching Fire i Mockingjay). Priča je smještena u budućnost, a Igre gladi (Hunger Games) je natjecanje u kojem se iz 12 okruga države biraju po dva predstavnika u dobi između 12 i 18 godina, jedan mladić i jedna djevojka. Oni se dalje imaju boriti do smrti u tom natjecanju, koje je snimano skoro kao Big Brother, a pobjednik može biti samo jedan..

Po meni, to je prikaz nečega što bismo mogli očekivati ako se nakon brojnih reality showova zapitamo: 'Do kud će to ići?' - kao pesimističan prikaz odgovora na to pitanje. Nešto slično sam, doduše gledala početkom godine: The Condemned - u kojem smo imali grupu najsurovijih zatvorenika diljem zemaljske kugle skupljenih i ostavljenih na jednom otoku i prepuštenih borbi za gol život za nagradu - slobodu (samo za jednog). Također, cijeli 'spektakl' je bio popraćen live prijenosom na internetu.

Moja ocjena: 6,7/10
Imdb ocjena: 7,3/10 (metascore 67/100)
Rotten Tomatoes ocjena: 7,2/10

-

Hugo je daleko najbolji iz ove serije filmova, a i jedan od boljih koje sam gledala. Ove godine smo imali dva filma posvećena filmskim počecima. Hugo i Georges Melies - njegova genijalnost i bankrot te The Artist - priča o velikoj zvijezdi nijemog filma koji se nije mogao prilagoditi promjenama nastalim u filmu, a to je zvuk, pojava zvučnog filma i nestajanje nijemog.

Artista toplo preporučam i nemojte se bojati crno-bijelog nijemog filma :)

-

Do sljedećeg tipkanja! Hvala na strpljenju :D.